اخبار داغ

شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواستار شد؛

عزاداران حسینی ایمنی و مدیریت مصرف را رعایت کنند

عزاداران حسینی ایمنی و مدیریت مصرف را رعایت کنند
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی اطلاعیه ای از عزاداران حسینی(ع) خواست تا اصول ایمنی و مدیریت مصرف را در ایام عزاداری رعایت نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، در این اطلاعیه آمده است: از هیئات محترم درخواست می شود در صورت نیاز به برق، نسبت به اخذ انشعاب موقت و استفاده از تجهیزات مناسب اقدام نمایند تا خطرات جانی، عزاداران محترم را تهدید نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

برخوردعلمهای عزاداری مرتفع با شبکه برق یکی از موارد خطر ساز است که به مسئولین تکایا و مساجد توصیه میشود در جابه جایی این علم ها مراقبت بیشتری به عمل آورند.

,

برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار لازم است قبل از برگزاری مراسم، شبکه برق، لوازم الکتریکی و وسایل گرمازا توسط افراد متخصص مورد بازرسی قرار گیرد.

,

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر رعایت اعتدال در مصرف، آمده است: مساجد و تکایا نقش مهمی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف در جامعه دارند و باید الگوی مناسبی برای آحاد جامعه در زمینه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق باشند.

,

جایگزینی لامپ های کم مصرف و LED با لامپ های پرمصرف رشتهای یکی از راهکارهای مدیریت مصرف در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان است و در سال های اخیر هیئات حسینی همکاری خوبی در زمینه مدیریت مصرف داشته اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه