اخبار داغ

بحرانی به نام مدیریت بحران در لنده:

قطعی آب، برق، شبکه های تلفن همراه به طور همزمان در لنده/ گلایه مردم از اوضاع آشفته مدیریت بحران در لنده +تصاویر

قطعی آب، برق، شبکه های تلفن همراه به طور همزمان در لنده/ گلایه مردم از اوضاع آشفته مدیریت بحران در لنده +تصاویر
ابر و باد و مه و خورشید و فلک همراه با بارانی شدن هوا که می شود برق،آب و شبکه های تلفن همراه شهرستان لنده به طور کامل قطع می شوند و همین امر باعث گلایه های شدید مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، با شروع فصل تابستان و گرمای طاقت فرسای بالای 45درجه ای شهرستان لنده و شروع بادهای تابستانی برق شهرستان لنده همراه با بادها شروع به لرزیدن می کند و از ترس مهر خاموشی به خود می گیرد تا با سکوت خود بار دیگر فریاد ناپداری خود را اعلام کند، البته مردم این شهرستان سال ها است که با این معضل تاریخی درد آشنا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،,

, ,

با شروع فصل تابستان و پیوند بحران بی آبی با آب وفاضلاب شهری روستایی دغدغه همیشگی مردم در خصوص جیره بندی و قطعی های چندین ساعته و چندین روزه نیز آغاز می شود و در این بین سهم مردم لنده از آبفای شهری مخزن 1000مترمکعبی است که همانند گاو پیشانی سفید در تپه شهرک فجر به دلیل کمبود اعتبارات و عدم تکمیل برای خودش خود نمایی می کند.

,

با شروع پائیز برگ ریزان تا بار دیگر دغدغه مردم در خصوص قطعی های مکرر زمستانی برق شکوفا می شود و گویی همراه با خاموشی برق باید در سیاهی شب همه آرام آرام بخوابند.

,

, ,

هرچند مسئولان اداره برق استان و شهرستان تلاش های زیادی برای ایجاد خط دومداره لنده داشته و دارند ولی وضع موجود و قطعی های مکرر در تابستان و شروع فصل پائیز مردم را دوباره به فکر چراغ های شارژی و خرید نان های بسته بندی انداخته است.

,

, ,

غلامرضا یزدان پرست از فعالین فرهنگی شهرستان لنده ضمن گلایه از وضعیت موجود برق و آب این شهرگفت: مردم از این همه قطعی و تکرار آن حقیقتاً خسته شده اند و مسئولان باید هرچه سریعتر برای بهبود وضعیت موجود تلاش کنند.

,

وی افزود: مسئولان با این همه مشکلات باید در مقابل مردم خجالت زده باشند چرا که در کدام شهر بیش از 12ساعت قطعی برق دارند.

,

این فرهنگی لنده ای تصریح کرد: آسمان آبری می شود، بادها شروع به وزش می کنند برق لنده قطع می شود که انتظار داریم مسئولان رسیدگی کنند.

,

, ,

احمدعلی کریمی زاده از فعالین فرهنگی لنده نیز با اشاره به وضعیت موجود برق گفت: مسئله برق یکی از ضروریات اساسی در زندگی است که خلا آن باعث تاخیر و شاید هم قطع بیشتر خدمات در سطح جامعه خواهد شد.

,

وی افزود: مسئله ناپایداری برق شهرستان لنده را باید ناشی از سهل انگاری از سوی مسئولان استانیبه دلیل عدم تامین منابع مالی قوی برای تکمیل پروژه خط دو مداره دانست چرا که برق از اولیت های اساسی است و باید چنین پروژه های در کمترین زمان ممکن اجرا شود.

,

این فعال حوزه فرهنگی تصریح کرد: البته نباید از تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان اداره برق شهرستان لنده چشم پوشی کرد که الحق و انصاف با بیشتر کمبودها در حال خدمت رسانی هستند ولی مشکل باید از استان و استانداری برای همیشه رفع شود.

,

وی تاکیدکرد: مردم این شهرستان از مدیریت بحران  شهرستان لنده انتظار دارند که با پیگیری و تسریع در رفع موانع موجود در حوزه انتقال خط دو مداره  همکاری و تلاشی مضاعف داشته باشند.

,

, ,

علی دیگر شهروندان لنده ای نیز اظهارکرد: شرایط پایداری و ناپایداری هوا شاید برای مدتی کوتاه باعث قطعی برق شود ولی مسئولان حوزه برق باید در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب آن اقدام کنند.

,

وی افزود: این مشکل متعلق به یک بار و دوبار نسیت که بی خیال آن شویم و متاسفانه سال های سال است که این مشکل هم در تابستان و هم در زمستان حاکم است.

,

این شهروند لنده ای تصریح کرد: مردم این شهرستان در برابر مشکلات همیشه با صبر و استقاومت خود مشکلات را تحمل کردند و کمتر شاهد فریاد اعتراضی آنان هستیم ولی مسئولان نیز باید به این دغدغه مردم احترام بگذارند.

,

وی تاکیدکرد: انتظار می رود مسئولان مدیریت بحران شهرستان لنده نسبت به پیشگیری از تکرار این چنین وضعیتی که متاسفانه زیاد هم هست راهکاری متناسب با رفع مشکلات را در دستور کاری خود قرار دهند.

,

به هرحال باتوجه به مشکلات اساسی شهرستان لنده در مواقع بحران و قطعی همزمان برق، آب وفاضلاب و شبکه های تلفن همراه و گلایه بر حق مردم، انتظار می رود مسئولان و اعضای مدیریت بحران شهرستان لنده نسبت به رفع موانع و چالش های موجود در زمان بحران فکری اساسی برای رفع سریع این معضل داشته باشند.

,

البته در این بین نباید از تلاش های شبانه روزی مسئولان اداره برق، آب و فاضلاب که الحق در مواقع بحران تلاشی مضاعف دارند غافل شد ولی مردم انتظار دارند که این موانع و مشکلات در کمترین زمان ممکن رفع شود که خواسته زیادی هم به دلیل عمق محرومیت شاید نباشد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه