اخبار داغ

تخریب شخصیت ها در کهگیلویه و بویراحمد با کمک رسانه ها کمتر شده است

تخریب شخصیت ها در کهگیلویه و بویراحمد با کمک رسانه ها کمتر شده است
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک سال اخیر تخریب چهره ها و شخصیت ها در استان کمتر شده است و این پیشرفت به دلیل مشارکت اصحاب رسانه حاصل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو،جمله «پیشگیری بهتر از درمان است» را در بحث بهداشت زیاد شنیده ایم اما پیشگیری های اجتماعی یکی از مهمترین پیشگیری هاست زیرا با وجود 1800 عنوان مجرمانه در جامعه نیازی جدی به پیشگیری های اجتماعی و فرهنگی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ایل بانو،جمله «پیشگیری بهتر از درمان است» را در بحث بهداشت زیاد شنیده ایم اما پیشگیری های اجتماعی یکی از مهمترین پیشگیری هاست زیرا با وجود 1800 عنوان مجرمانه در جامعه نیازی جدی به پیشگیری های اجتماعی و فرهنگی داریم., ایل بانو،,

الماس گشتاسبی گفت: پیشگیری های اجتماعی گام اول و پیشگیری های امنیتی و وضعی در مرحله بعدی قرار دارند.

, الماس گشتاسبی گفت: پیشگیری های اجتماعی گام اول و پیشگیری های امنیتی و وضعی در مرحله بعدی قرار دارند.,

وی گفت: در کشور بیش از ۱۸۰۰ عنوان مجرمانه داریم و می بایست در همه زمینه ها به مردم آموزش دهیم بنابراین برای اینکه به آسیب ها مبتلا نشویم باید جامعه را بسازیم.

,

گشتاسبی گفت: پیشگیری های قضایی از مهمترین برنامه های پیشگیرانه است و موضوع مهمی که جرم شناسان امروزه به آن رسیده اند این است که ضرورت حضور مردم در جامعه نیازی اساسی است و هرجا مردم در سلامت اجتماع تلاش کردند آن جامعه قانونمندتر شده است.

,

وی یادآور شد: آستانه تحمل مردم در کشور پایین است به همین دلیل بر این باوریم که رسانه ها در حوزه های مختلف برای حل این معضل فرهنگی تلاش کنند.

,

رییس شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان در ادامه اظهار کرد: در یک سال اخیر تخریب چهره ها و شخصیت ها در استان کمتر شده است و این پیشرفت به دلیل مشارکت اصحاب رسانه حاصل شده است.

,

گشتاسبی افزود: اکنون دغدغه مردم گذاشتن سرمایه در موسسات پولی است و رسانه ها می توانند در این زمینه و افزایش آگاهی مردم نقش مؤثری داشته باشند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه