اخبار داغ

تازه ترین اخبار ورزشی کهگیلویه و بویراحمد:

رشته ورزشی هاکی جزو دروس تخصصی دانشگاه آزاد یاسوج شد/توسعه ورزش همگانی در زندان های استان/کشتی گیر نونهال استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور

رشته ورزشی هاکی جزو دروس تخصصی دانشگاه آزاد یاسوج شد/توسعه ورزش همگانی در زندان های استان/کشتی گیر نونهال استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور
تدریس رشته ورزشی هاکی در دانشگاه آزاد یاسوج، انعقاد تفاهمنامه اداره کل ورزش و جوانان استان با اداره کل زندانهای استان کهگیلویه وبویراحمد و حضور کشتی گیر نونهال استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور مهمترین اخبار ورزشی استان در امروز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس تدریس رشته ورزشی هاکی در دانشگاه آزاد یاسوج، انعقاد تفاهمنامه اداره کل ورزش و جوانان استان با اداره کل زندانهای استان کهگیلویه وبویراحمد و حضور کشتی گیر نونهال استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور مهمترین اخبار ورزشی استان  در امروز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 رشته ورزشی هاکی جزو دروس تخصصی دانشگاه آزاد یاسوج شد

,  رشته ورزشی هاکی جزو دروس تخصصی دانشگاه آزاد یاسوج شد,

گشتاسبی نیا رئیس هیئت هاکی استان از اضافه شدن رشته ورزشی هاکی به دروس تخصصی دانشگاه آزاد یاسوج خبر داد  و گفت :از مهر ماه ورزش هاکی در دانشگاه آزاد یاسوج تدریس می شود.

,

شهلا گشتاسبی نیا رئیس هیئت هاکی استان با بیان این خبر ضمن تقدیر و تشکر از فدراسیون هاکی کشور گفت : با تلاش ها و پیگیری های مستمر هیئت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مهر ماه سال جاری ورزش هاکی به عنوان درس تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی سماء یاسوج تدریس خواهد شد که این مهم گامی موثر جهت توسعه ورزش هاکی در این استان خواهد بود.

,

گشتاسبی نیا در ادامه از تلاش این هیئت در برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری در جهت ارتقای سطح دانش مربیان و داوران رشته هاکی در استان خبر داد و افزود:سعی خواهیم  داشت با حمایت فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان این رشته را در کل استان فراگیر کنیم که نیازمند حمایت بیشتر مسئولین استانی هستیم.

,

رئیس هیئت هاکی استان ایجاد پایگاه استعداد یابی در این رشته را گامی مهم در توسعه زیر ساخت های این رشته ذکر کرد و بیان داشت:با حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و واگذاری سالن نه دی به این هیئت ،پایگاه و مدارس استعداد یابی در این رشته در شهر یاسوج در دوبخش بانوان و آقایان و در سنین پایه راه اندازی شده و امیدوارم با تلاش مجموعه هیئت ،شاهد شکوفایی این رشته در استان باشیم.

,

کشتی گیر نونهال استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور

, کشتی گیر نونهال استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور,

رئیس هیئت کشتی استان از حضور کشتی گیر نونهالان استان دراردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور خبر داد.

,

علی سلیمانی رئیس هیئت کشتی استان با بیان این خبر استان ضمن تشکر از حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت :اردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور از 2 لغایت 7مهرماه به میزبانی استان خوزستان و در شهر شوش دانیال برگزار خواهد شد و امیر حسین محمدی کشتی گیر ملی پوش هم استانی از سوی فدراسیون کشتی به این اردو دعوت شده است.

,

سلیمانی افزود:این اردو در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و امیر حسین محمدی بعنوان تنها کشتی گیر استان دراین اردو حضور خواهد داشت.

,

رئیس هیئت کشتی استان حضور ملی پوشان در اردوهای تیم های ملی را زمینه رشد و شکوفایی و ارتقای و ایجاد شور و نشاط بین کشتی گیران دانست و اظهار امیدواری کرد این کشتی گیر بتواند با درخشش در این اردو ،عضو ثابت تیم ملی کشتی نونهالان کشور در مسابقات آسیایی باشد .

,

توسعه ورزش همگانی در زندان های استان

, توسعه ورزش همگانی در زندان های استان,

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از انعقاد تفاهمنامه با مدیر کل زندان های استان خبر داد و گفت: در جهت توسعه زیر ساخت های ورزش همگانی ،تفاهمنامه ای بین ورزش و جوانان استان و اداره کل زندان های استان منعقد گردید.

,

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه مشترک مدیران و معاونین دو دستگاه که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،ضمن تبریک هفته ی دفاع مقدس و تسلیت دهه محرم ،خواستار تلاش برای توسعه ورزش در زندان های استان شد .

,

علوی بر فرهنگ سازی احاد مردم و جامعه در دوری از تشنج و ناهنجاریهای اجتماعی تاکید کرد و از رسالت دستگاه ورزش و جوانان استان در ایجاد امکانات و زیر ساخت های ورزش همگانی خبر داد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت های دستگاه ورزش و جوانان و اداره کل زندان های استان در جهت بهبود فضا و امکانات ورزش همگانی در جامعه و محیط های زندانها شد .

,

مدیر کل ورزش و جوانان استان از شهرداری و شورای اسلامی را بازوان اداره کل در جهت توسعه ورزش همگانی در جامعه دانست و خواستار حمایت بیشتردستگاه و مسئولین از ورزش استان در توسعه زیر ساخت های ورزش همگانی شد .

,

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان تشکیل هیئت امنای مجموعه دولت آباد را یکی از کارهای خوب و موثر در بهبود وضعیت این مجموعه ورزشی ذکر کرد و ضمن تشکر از مدیر کل اداره زندان ها و معاونین در برگزاری این نشست ،بر تعامل بیشتر دو دستگاه تاکید کرد .

,

اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان ضمن تشکر از برگزاری این نشست ،زندان را شهر کوچک دانست و ورزش ،بهداشت و درمان را سه عامل مهم و ضروری در زندانهای استان کرد .

,

جمیاری از انعقاد تفاهمنامه اداره کل زندانهای استان با ادارات آموزش و پرورش ،نهضت سواد آموزی،فنی و حرفه ای ،بهزیستی استان ،سازمان اوقات و امور خیریه ،سازمان تبلیغات استان ،کتابخانه های استان خبر داد و کارکنان ،پرسنل و زندانیان را سه گروه هدف اداره کل زندان های استان درتامین امکانات و خدمات ورزشی برشمرد.

,

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان ورزش را مقوله مهم دانست و از اجرای ورزش صبحگاهی ویژه کلیه کارکنان ،پرسنل و زندانیان خبر داد و از حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان در توسعه ورزش همگانی در بین زندانیان و انعقاد تفاهمنامه تقدیر کرد.

,

در پایان این جلسه تفاهمنامه بین دو دستگاه ورزش و جوانان استان و ادراه کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در پنج ماده منعقد گردید.

,

جمیاری برگزاری المپیاد ورزشی ویژه زندانیان با حمایت ورزش و جوانان استان در روزهای 28 تا 30 شهریورماه گامی مهم در جهت ایجاد شور و نشاط بین زندانیان دانست و گفت :با حمایت دستگاه ورزش استان المیپاد ورزشی در رشته های فوتسال ،دارت ،تنیس روی میز ،شطرنج ،کشتی ،بدمینتون در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه