اخبار داغ

همزمان با اول محرم؛

مردم زنجان نیم ضریح امامین عسگرین را زیارت می کنند/ استقرار 10 موکب زنجان همزمان با اربعین در عراق

مردم زنجان نیم ضریح امامین عسگرین را زیارت می کنند/ استقرار 10 موکب زنجان همزمان با اربعین در عراق
رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان گفت: نیم ضریح ساخته شده توسط کمک های مردم زنجان همزمان با ماه محرم در شهرهای مختلف استان میهمان زنجانی ها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ذبیح الله بابایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیم ضریح حرمین عسگرین در قالب برنامه کاروان کربلا به استان زنجان سفر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

وی با بیان اینکه این کاروان به منظور زیارت مردم استان زنجان از روز جمعه از زنجان عازم می شود،تصریح کرد: مردم متدین و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت می توانند در ایام محرم این ضریح را زیارت کنند.

,

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان خاطرنشان کرد: ضریح زیبای امامین عسگرین (ع) با تریلی با قرائت زیارت عاشورا و اجرای مدیحه سرایی از زنجان به سمت زنجانرود حرکت می کند و اول محرم این ضریح به روستای سهرین می رسد.

,

بابایی ادامه داد:مردم شهرستان های ایجرود، ماهنشان، خدابنده،ابهر، خرم دره،قیدار،سلطانیه و طارم می توانند این ضریح را زیارت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه پس از مراسم اربعین، این ضریح در سامرا نصب می شود،افزود: مراحل پایانی این ضریح در حال انجام است.

,

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان بیان داشت: کمیته های اربعین در استان زنجان تشکیل و کمک های مردمی جمع آوری شده است.

,

بابایی با بیان اینکه 10 موکب از سوی ستاد عتبات عالیات استان زنجان در عراق مستقر می شود، ادامه داد: تلاش می شود برنامه بهتر از سال های گذشته برگزار شود.

,

وی یادآور شد:شهرستان های ابهر، خرم دره، خدابنده، زنجانرود، ماهنشان و حسینیه اعظم،در عراق موکب خواهند داشت.

,

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه موکب های استان زنجان در نجف و سامرا مستقر می شوند،افزود: یک موکب برای خواهران در نظر گرفته شده است.

,

بابایی خاطرنشان کرد: 10 روز به اربعین مانده خدمات رسانی به زائران از سوی موکب ها انجام می شود.

,

وی با اشاره به اینکه ریالی از اعتبارات دولتی برای اربعین استفاده نمی شود، گفت: نذورات مردمی در این راستا استفاده می شود.

,

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان گفت:سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان در مراسم اربعین خدمات دهی شد و امسال پیش بینی می شود بیش از این میزان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه