اخبار داغ

جولان لوازم التحریر خارجی در نمایشگاه "بوی ماه مهر" خرم آباد +تصاویر

جولان لوازم التحریر خارجی در نمایشگاه "بوی ماه مهر" خرم آباد +تصاویر
با توجه به اهمیت تولید داخلی و حمایت از آن می بینیم که در فروشگاه ها و یا حتی نمایشگاه ها بجای عرضه کالای ایرانی فروشندگان کالاهای خارجی را تبلیغ و به فروش می رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک یکی از شرایط حصول اقتصاد مقاومتی و رهایی از مشکلات اقتصادی در کشور حمایت از تولید داخلی است، رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلفی که داشته اند؛ مکرر به اهمیت تولید داخلی و ضرورت حمایت از آن تأکید نموده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

مبارزه با واردات و قاچاق بی رویه کالا، برند سازی پوشاک ایرانی، برداشتن موانع تولید و عرضه پوشاک در کشور و مشوق های صادراتی باعث تسریع در دستیابی به جایگاه نخست اقتصادی منطقه و توسعه پایدار اقتصاد می شود.

,

 

,

با توجه به اهمیت تولید داخلی و حمایت از آن می بینیم که در فروشگاه ها و یا حتی نمایشگاه ها بجای عرضه کالای ایرانی فروشندگان کالاهای خارجی را تبلیغ و به فروش می رسانند.

,

 

,

سوالی که مطرح می شود این است که چرا فروشندگان کالاهای خارجی را به جای ایرانی به فروش می رسانند؟

,

 

,

نیما شیروانیان یکی از غرفه داران لوازم التحریر نمایشگاه بوی ماه مهر در گفتگو با سفیرافلاک به استقبال مردم از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه دارند زیرا قیمت اجناس در نمایشگاه نسبت به بیرون 10 درصد کمتر است و تحت نظارت بازرگانی صورت می گیرد.

,

 

,

نمایشگاه لوازم تحریر در خرم آباد

, نمایشگاه لوازم تحریر در خرم آباد,

 

,

وی در خصوص نبود کالای ایرانی کافی در این نمایشگاه گفت: جنس کالای ایرانی جور نیست و تمام لوازمی که مورد نیاز است موجود نیست و ناقص هستند و به همین دلیل کالای خارجی که کاملتر هستند می آوریم.

,

 

,

ایمان حسنوند یکی از بازدید کنندگان نمایشگاه نیز با پایین دانستن کیفیت کالای داخلی عنوان کرد: کالای خارجی از کیفیت بالاتری نسبت به کالای داخلی برخوردار است و کالای ایرانی زودتر خراب می شود.

,

 

,

وی گفت: با بالا بردن کیفیت کالای داخلی مردم به سمت خرید کالای ایرانی می روند.

,

 

,

این بازدید کننده با مناسب بودن نرخ عرضه کالا در این نمایشگاه گفت: سال گذشته نسبت عرضه کالا در این نمایشگاه نسبت به امسال ارزانتر بوده است. این نمایشگاه باعث رقابت بین فروشنده ها می شود و باعث پایین آمدن قیمت ها توسط غرفه ها و نیز بالا رفتن قدرت انتخاب برای بازدید کننده ها می شود.

,

 

,

نمایشگاه لوازم تحریر در خرم آباد0

, نمایشگاه لوازم تحریر در خرم آباد0,

 

,

وی همچنین در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه افزود: با توجه به اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه در روزهای پایانی ماه است و کارمندان تا کنون حقوق دریافت نکرده اند، قدرت خرید پایین می آید.

,

 

,

مهدی منتی، مسئول روابط عمومی نمایشگاه بین المللی لرستان در گفتگو با سفیرافلاک با اشاره به تاریخ برگزاری نمایشگاه به مناسبت بازگشایی مدارس بیان داشت: دومین نمایشگاه بوی ماه مهر به مناسبت بازگشایی مدارس از تاریخ 22 تا 31 شهریور ماه از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی خرم آباد برگزار می شود.

,

 

,

وی افزود: در این نمایشگاه کیف و کفش، لوازم التحریر، پوشاک و مواد غذایی با قیمت مناسب و تخفیف بین 10 تا 20 درصد عرضه می شود.

,

 

,

منتی هدف از برگزاری نمایشگاه را ارتباط مسقیم بین تولید کننده و مصرف کننده دانست و تاکید کرد: در نمایشگاه های تخصصی هدف، فراهم کردن فضایی برای ارتباط مسقیم بین تولید کننده و مصرف کننده است مانند نمایشگاه صنعت ساختمان و کشاورزی که مصرف کننده با تولیدات آنها آشنا می شود و در نمایشگاه های عمومی نیز تعدادی تولید کننده و توزیع کننده عمده به عرضه محصولات خود می پردازند.

,

 

,

لوازم تحریر

, لوازم تحریر,

 

,

مسئول روابط عمومی نمایشگاه خرم آباد در خصوص امتیازی که نمایشگاه به غرفه هایی که به عرضه محصولات ایرانی می پردازند می دهد گفت: اولویت ثبت نام در نمایشگاه برای واحد های تولیدی و توزیعی بوده که محصولات ایرانی توزیع می کنند است ولی به دلیل خصوصی بودن و اینکه درآمد نمایشگاه از راه کرایه غرفه ها تأمین می شود نمی توانیم تخفیفی به آنها بدهیم.

,

 

,

وی در ادامه به مشکلات پیش روی نمایشگاه بیم المللی خرم آباد اشاره کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان توسعه تجارت و سازمان صنعت و معدن و تجارت برگزاری هر گونه نمایشگاه چه تخصصی و چه عرضه مستقیم کالا با هماهنگی و مجوز نمایشگاه دائمی مرکز استانها است و برگزاری نمایشگاه در فضاهای باز و غیر استاندارد پارکها رستوران و هتلها غیر قانونی است، به عنوان مثال در سطح شهر خرم آباد اقدام به برگزاری نمایشگاه در محل پارک کیو ، مصلی الغدیر و هتل جهانگردی شده است.

,

 

,

منتی افزود: اما متأسفانه با این حال که با همکاری بخش خصوصی مکانی به عنوان محل دائمی نمایشگاه با تمام تجهیزات برگزاری نمایشگاه تخصصی اعم از راه های دسترسی، پارکینگ مناسب، تجهیزات و امکانات استاندارد نمایشگاهی فراهم آمده است به دلیل عدم هماهنگی ارگانها و سازمانها باعث این بی نظمی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه