اخبار داغ

با پیگیری های خیریه همدلی و گل رامیان؛

چشم های منتظر صبای 7 ساله به همت خیرین/ صبا برای درمان از رامیان به تهران می رود

چشم های منتظر صبای 7 ساله به همت خیرین/ صبا برای درمان از رامیان به تهران می رود
صبای 7 ساله اهل روستای توران فارس شهرستان رامیان که از 4 سالگی به دلیل بیماری ریوی با کپسول اکسیژن همدم و همنشینش شده است قرار است برای ادامه درمان و بهبود وضعیتش به بیمارستان تهران برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، چندی پیش بعد از درج مطلبی در کانال تلگرامی خیریه همدلی توران فارس درباره بیماری صبای 7 ساله از روستای توران فارس که از 4 سالگی با بیماری ریوی دست و پنجه نرم می کند، خبرنگار ما، پیگیر موضوع شد و مطلبی را در اینخصوص در کانال خبری گل رامیان منتشر کرد که پس از آن بسیاری از خیرین از اقصی نقاط کشورمان با تماس با خبرنگار ما و خیریه همدلی در یاری به صبا کمر همت بستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان, ما،,

بعد از درج این مطلب مسئولین شهرستان رامیان به عیادت صبا رفتند و آمادگی خود را برای کمک به درمانش اعلام کردند.

,

خیران زیادی با گل رامیان و خیریه همدلی برای کمک به درمان صبا تماس گرفتند و بعد از جمع آوری کمکهای نقدی، صبا برای بهبود حالش حدود یک هفته در بیمارستان طالقانی گرگان بستری و مرخص شد.

, گل رامیان,

ولی همچنان صبا باید تحت مراقبتهای پزشکی و درمانی باشد و با توجه به هزینه های بیمارستان و اینکه این خانواده از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند لذا باز هم همت خیرین را می طلبد تا این دختر 7 ساله را تا پایان عمل جراحی حمایتهای مالی کنند.

,

حال قرار است خانواده صبا تا دو هفته دیگر برای ادامه درمانش به تهران بروند و در بیمارستان تهران بستری کنند.

,

مادر صبا در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: صبا از 4 سالگی به علت تب شدید، بدنش عفونت کرده و 40 روز بر اثر آن در ان‌آی‌سی‌ یو بیمارستان طالقانی گرگان بستری می‌شود و به دلیل عدم برگشت وضعیت صبا به حالت عادی، تصمیمم می‌گیریم که به تهران منتقل کنیم.

,

وی بیان کرد: صبا پس از بستری در بیمارستان تهران در 2 بخش چشم و عفونت، مورد معاینه قرار گرفت و 45 روز در آن بیمارستان بستری بود ولی به گفته دکترش که در صورت اضافه شدن وزن، صبا می‌تواند سلامتی‌اش را به دست بیاورد، آن را از بیمارستان مرخص می‌کنم.

,

مادر صبا افزود: صبا علاوه بر مشکل ریوی از ناحیه چشم هم دچار ضعف و بیماری است و از سال 94 به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه ها، صبا را برای معاینه چشم و ریه هایش به دکتر نبردیم.

,

وی تصریح کرد: صبا در نوبت پیوند ریه و قرنیه قرار دارد ولی به گفته پزشکان به علت ضعف جسمانی تا سن 9 سالگی عملی انجام نمی شود و برای پیوند قرنیه ابتدا باید ریه هایش عمل شود لذا امیدواریم تا آنزمان با کمک خیرین مشکلات مالی رفع شده باشد و بدون دغدغه ای عمل انجام شود.

,

sabaa4

, sabaa4,

sabaa5

, sabaa5,

sabaa6

, sabaa6,

 sababimar1

, sababimar1,

 sababimar2

, sababimar2,

مطلب مرتبط:

,

دیدار فرمانده سپاه و مدیر کمیته امداد خمینی رامیان با صبای 7 ساله+ تصاویر

, دیدار فرمانده سپاه و مدیر کمیته امداد خمینی رامیان با صبای 7 ساله+ تصاویر, دیدار فرمانده سپاه و مدیر کمیته امداد خمینی رامیان با صبای 7 ساله+ تصاویر,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه