اخبار داغ

وزیر کشور در معارفه استاندار البرز مطرح کرد:

با توسل به اندیشه های لیبرالی نمی توان مردم را بسیج کرد/ اقتصاد مقاومتی بزرگترین عامل ایجاد وحدت در کشور

با توسل به اندیشه های لیبرالی نمی توان مردم را بسیج کرد/ اقتصاد مقاومتی بزرگترین عامل ایجاد وحدت در کشور
عبدالرضا رحمانی فضلی: توسل به اندیشه های لیبرالی و سوسیالیستی بدون حضور ارزش های انقلابی موجب از دست دادن حمایت مردم خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز به تدابیر لازم برای ساماندهی آسیب های اجتماعی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مهرماه باید گزارشی از این مهم ارائه شود گفت: حاشیه نشینی و بافت های فرسوده در اولویت های بعدی بررسی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

عبدالرضا رحمانی فضلی به عملکرد و کارنامه قابل قبول استاندار سابق البرز اشاره کرد و افزود: آنچه در انتخاب استانداران مورد توجه بوده است عمل به وعده های دولت و خواست مردم است و باید از ظرفیت های آنها برای مشارکت در سرمایه گذاری و حضور در عرصه های مختلف استفاده کرد.

,

وی انتخاب نجفی به عنوان استاندار البرز را به واسطه اشراف وی بر اقتصاد به عنوان یکی از اولویت های کشور اعلام کرد و اظهار داشت: دولت باید در راستای تحقق وعده های خود به مردم حرکت کند و استانداران باید قدرت تقویت و حمایت از گروه های سیاسی را داشته باشد و البته مبانی انقلاب برخاسته از دین است توسل به اندیشه های لیبرالی و سوسیالیستی بدون حضور ارزش های انقلابی موجب از دست دادن حمایت مردم خواهد شد.

,

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه استاندار باید قدرت تعامل با مردم در حوزه های فرهنگی و دینی را داشته باشد تصریح کرد: استاندار به عنوان نماینده عالی نظام باید قدرت ایجاد هماهنگی بین تمام دستگاه ها را داشته باشد، از این رو همراهی نماینده ولی فقیه و نمایندگان ۳ قوه ضروری است و  گروه های سیاسی که در چهارچوب قانون تاسیس شده اند، با استاندار برای توسعه و پیشرفت تعامل داشته باشند.

,

وزیر کشور در خاتمه با اشاره به اینکه با فعالیت نیروهای مسلح کشور در بالاترین نقطه امنیتی به اذعان دوست و دشمن قرار داریم و با بزرگترین تهدیدها نیز مواجه هستیم خاطر نشان داشت: اولین اولویت دولت اجرای اقتصاد مقاومتی است و این موضوع توجیه امنیتی، سیاسی، اجتماعی و رفاه و معیشت دارد و بزرگترین عامل وحدت ما فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه