اخبار داغ

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

ایمن سازی 331 باب مدرسه در حاشیه جاده های زنجان/ 55 مدرسه کانکسی در استان وجود دارد

ایمن سازی 331 باب مدرسه در حاشیه جاده های زنجان/ 55 مدرسه کانکسی در استان وجود دارد
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از ایمن سازی 331 باب مدرسه در حاشیه جاده های استان زنجان خبر داد و گفت: این مدارس توسط علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت گاهها ، خط های عبور دانش آموزان و غیره ایمن سازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،یعقوبعلی عبادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 180 هزار دانش آموز در 2 هزارو 400 مدرسه مشغول به تحصیل خواهند شد، اظهار کرد: در این راستا 15 هزار پرسنل در نزدیک به 9 هزار کلاس درس  به فعالیت خواهند پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه در روز اول مهر ماه برنامه متمرکزی با حضور مشاور وزیر در مدرسه خوارزمی برگزار می شود، ابراز کرد: کلاس بندی های در سطح مدارس و مناطق انجام شده و آماده پذیرایی از دانش آموزان است.

,

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در 34 درصد از مدارس استان زنجان فعالیت های عمرانی (جزئی و کلی) انجام شده است، عنوان داشت: فعالیت های عمرانی مدارس در غالب طرح های هجرت دانش آموزی و دانشجویی انجام شده است.

,

عبادی از ایمن سازی 331 باب مدرسه در حاشیه جاده های استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این مدارس توسط علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت گاهها ، خط های عبور دانش آموزان و ...ایمن سازی شده است.

,

توزیع کتابهای درسی در 131 کتابفروشی مجاز استان

,

وی با اشاره به اینکه 131 کتابفروشی مجاز در سطح استان زنجان اقدام به توزیع کتابهای دوره اول و دوم نظری متوسطه می کند، افزود: کتاب های دوره ابتدایی تهیه و در اختار مدارس قرار داده شده که با آغاز مدارس در اختار دانش اموزان قرار خواهد گرفت.

,

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 55 مدرسه کانکسی وجود دارد، ادامه داد: در 18 روستای استان زنجان مدرسه وجود دارد ولی به علت کم بودن دانش اموزان از کانکس استفاده می شود ولی در 37 روستای استان زنجان به دلیل وجود مشکلات و نبود فضای آموزش از مدرسه کانکسی استفاده شده است.

,

عبادی با اشاره به اینکه آمادگی کافی و لازم را برای بازگشایی مدارس در استان زنجان فراهم شده است، اضافه کرد: جلسات و مشارک ها با حضور مسئولان در آغاز مدارس و در طول سال تحصیلی انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه به  14 هزارو 594 خانوار در تابستان سالجاری در استان زنجان اسکان داده شده است، تاکید کرد: 52 هزارو 537 نفر و 8 هزارو 458 نفر روز از نظر خانوار نسبت به تابستان سال گذشته هشت درصد رشد داشته است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه