اخبار داغ

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی:

دانشگاه رازی را باید به یک دانشگاه دانش بنیان تبدیل کنیم

دانشگاه رازی را باید به یک دانشگاه دانش بنیان تبدیل کنیم
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گفت: ما باید در معاونت پژوهش و فناوری به رفع و شناسایی موانع تمرکز کنیم و دانشگاه را به یک دانشگاه دانش بنیان تبدیل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چشم نیوز، سید محمد باقر نجفی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در نشست هم اندیشی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ که با حضور مدیران و کارشناسان پژوهش و فناوری دانش در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: متولی اصلی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در دانشگاه‌ معاونت پژوهش و فناوری است و ما باید الگوها و مدل های جدید در توسعه اقتصاد دانش بنیان طراحی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم نیوز,

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی افزود: معاونت پژوهش و فناوری باید رویکرد های  جدید در تولید  را شناسایی کند و مطابق رویکرد های جدید  حرکت کند.

,

حجت الاسلام نجفی بیان داشت: شناسایی حداکثری موانع محیطی و تلاش برای رفع یا کاهش این موانع، بیش از هر اقدامی به رشد بلند مدت اقتصاد دانش‌بنیان کمک خواهد کرد و ما باید در معاونت پژوهش و فناوری به رفع و شناسایی موانع تمرکز کنیم و دانشگاه را به یک دانشگاه دانش بنیان تبدیل کنیم.

,

وی در ادامه به بیان اهداف، برنامه­ ها و روند رو به رشد معاونت پژوهش و فناوری پرداخت و سیاست­ ها و برنامه های این معاونت را تشریح و تبیین کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه