اخبار داغ

دادستان شهرستان اسدآباد خبر داد:

کشف 569 بطری مشروبات الکلی از خودروی405 در اسدآباد/صدور حکم برای متهم دیگر

کشف 569 بطری مشروبات الکلی از خودروی405 در اسدآباد/صدور حکم برای متهم دیگر
دادستان شهرستان اسدآباد از کشف و ضبط 569 بطری و قوطی مشروبات الکلی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در این زمینه دو نفر سرنشین خودروی 405 توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدجواد هاجرپور در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ اظهار کرد: در پی اعلام مخبرین مبنی بر ورود یک محموله قاچاق مشروبات الکلی به سمت اسدآباد مأمورین انتظامی شهرستان اسدآباد پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شده و  پس از یک تعقیب و گریز طولانی  و شلیک سه گلوله موفق به دستگیری افراد و کشف مشروبات الکلی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

وی گفت: متهمان خودرو ۴۰۵ که دو نفر در این تعقیب و گریزها که قصد فرار داشتند و در بازرسی از خودرو تعداد۵۶۹ بطری و قوطی مشروبات الکلی خارجی کشف شد.

,

دادستان شهرستان اسدآباد ادامه داد: همچنین از متهمان ۴ خط سیم‌کارت و وسایل دودزا  و ۴ فقره پلاک خودرو کشف شد؛ به‌طوری‌که متهمان قصد داشتند در طول مسیر از بوکان تا کرج از پلاک‌های مختلف استفاده کنند.

,

وی افزود: همچنین یک خودرو از عقب و یک خودرو از  جلو خودرو حامل مشروبات را اسکورت می‌کردند.

,

هاجرپور در خبر دیگری از صدور حکم متهمی که در اردیبهشت امسال با مشروبات الکلی دستگیر شده بود، خبر داد و گفت: متهم به تحمل چهار سال حبس و هفتصد میلیون تومان جزای نقدی و ضبط خودرو به نفع دولت محکوم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه