اخبار داغ

نشست کتابخوان دفاع مقدس در اشتهارد برگزار می شود

نشست کتابخوان دفاع مقدس در اشتهارد برگزار می شود
سپرست کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد از یرگزاری نشست کتابخوان دفاع مقدس با حضور جمع کثیر نویسندگان و اعضای کتابخانه های اشتهارد همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود اسدی سرپرست کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر بیان داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست کتابخوان دفاع مقدس با حضور جمع کثیر نویسندگان و اعضای کتابخانه های اشتهارد برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر ,

داوود اسدی به معرفی کتاب با موضوعات دفاع مقدس در نشست‎های کتاب‌خوان اشاره کرد و عنوان داشت: بازخوانی و معرفی عملیات‎های مهم دفاع مقدس در قالب‌های فرهنگی، هنری و روایتگری از دیگر برنامه‎های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان محسوب می‎شود.وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست تبیین فرهنگ و هنر اسلامی، بازبینی انقلاب اسلامی و تأثیر هنر در جریان جهانی‌سازی انقلاب و ارائه نقطه‌نظرات جدید پیرامون تأثیر فرهنگ غربی است.

,

سرپرست کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد اظهار داشت: برگزاری اینگونه نشست ها برای تواتمند سازی و ارتقا علمی کتابداران، اشتراک گذاشتن کتاب های خوانده شده، معرفی تخصص کتاب و عادت به مطالعه مفید در جامعه را افزایش می‌دهد.وی ادامه داد: زمان برگزاری نشست کتابخوان بمناسبت هفته دفاع مقدس، روز چهارشنبه  ساعت ۱۰ صبح در کتابخانه عمومی فرهنگسرای ملاصدرا خواهد بود.

,

داوود اسدی با اشاره به اینکه شرکت در این نشست برای عموم آزاد و رایگان می باشد تصریح کرد: از تمامی اساتید، اهالی قلم و ادب دوستان دعوت می شود که در این نشست صمیمی همراه ما باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه