اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی مطرح کرد؛

سهم ۱۰ میلیارد تومانی خمین از تسهیلات اشتغالزایی روستایی/ عدم توانایی تهیه وثیقه، عمده مشکل سرمایه‌گذاران روستایی

سهم ۱۰ میلیارد تومانی خمین از تسهیلات اشتغالزایی روستایی/ عدم توانایی تهیه وثیقه، عمده مشکل سرمایه‌گذاران روستایی
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی گفت: عمده مشکلی که سرمایه‌گذاران روستایی با آن روبرو هستند، تهیه وثیقه است که برخی از آنها با توجه به مبلغ درخواستی قادر به ارائه وثیقه مورد نظر بانک نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز سعید فائض‌پور، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی امروز در جلسه بررسی طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاران روستایی شهرستان خمین گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی دولت به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در روستاها، امسال اعتبار استان مرکزی ۲۰ میلیارد تومان است که به دلیل مشکل بیکاری، سهم شهرستان خمین از این اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خمین نیوز,

وی افزود: در این جلسه طرح‌های سرمایه‌گذاران معرفی و مطرح می‌شود که پس از تایید، به بانک‌های سینا و پست بانک، برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

,

فائض پور ادامه داد: امروز نیز ۲۲ طرح در شهرستان خمین در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد پس از انجام اقدامات اولیه و تکمیل مدارک به بانک‌های عامل معرفی شوند.

,

وی بیان کرد: عمده مشکلی که سرمایه‌گذاران روستایی با آن روبرو هستند، تهیه وثیقه است که برخی از آنها با توجه به مبلغ درخواستی قادر به ارائه وثیقه مورد نظر بانک نیستند.

,

رسول‌زاده مدیرکل بانک سینا استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: با توجه به طرح‌های پیشنهادی و پس از بررسی و بازدید از محل اجرای طرح، از ۳ تا ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به آنها تعلق می‌گیرد.

,

وی افزود: متقاضیان باید مدارک مورد نظر بانک را فراهم کنند تا بتوانند تسهیلات مذکور را در طرح‌های تصویبی دریافت کنند.

,

رسول‌زاده ادامه داد: تاکنون تعدادی از طرح‌ها به بانک فرستاده شده است که برخی از آنها هنوز برای تکمیل پرونده به بانک مراجعه نکرده‌اند.

,

در این جلسه ۲۲ نفراز سرمایه‌گذاران طرح‌های خود را ارائه دادند که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه