اخبار داغ

برای اولین بار؛

انتخابات کانون بازنشستگان شبکه بهداشت مبارکه برگزار شد

انتخابات کانون بازنشستگان شبکه بهداشت مبارکه برگزار شد
کانون بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان مبارکه، برای اولین بار تشکیل و انتخابات آن همزمان با تکریم بازنشستگان این شهرستان، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه‌نا؛ همایش بزرگداشت و تکریم بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه صبح امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبارکه‌نا,

علی پارسا، مدیر شبکه بهداشت و درمان مبارکه در حاشیه این همایش در گفت‌وگویی، تصریح کرد: روز 25 ذی‌الحجه مصادف با 25 شهریور، روز خانواده و تکریم بازنشستگان است که به همین مناسب تمام بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان مبارکه را دعوت شده‌اند در همایشی از زحمات و خدمات گذشته‌شان تجلیل کنیم.

,

وی بابیان اینکه در حاشیه این جلسه انتخابات کانون بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه برگزار شد، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته این کانون در شهرستان وجود نداشته و بازنشستگان با مشکلات متعددی روبه‌رو بودند، جایی برای اینکه پیگیر مشکلاتشان باشند وجود نداشت.

,

وی بابیان اینکه یکی از اهداف ما در ایجاد این کانون این بود که بتوانیم از ظرفیت‌ها، تجربه‌ها و دانش این بازنشستگان استفاده کنیم، افزود: این کانون را تشکیل دادیم که بتوانیم از ظرفیت‌های بالای بازنشستگان در برنامه‌ها و خدمات‌رسانی‌ها استفاده بهتری کنیم.

,

پارسا با اشاره به اینکه جلسات شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان در طول سال با هیئت مدیر انتخاب‌شده جلسات مستمری خواهند داشت، اظهار کرد: خواسته‌ها، نیازها و مشکلات این عزیزان در طول این جلسات خواهیم بود که انشالله هم خدمت‌رسانی به این بازنشستگان بهتر انجام شود.

,

وی ادامه داد: بیش از 100 نفر از بازنشستگان بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان مبارکه در این همایش شرکت کردند که در این انتخابات پنج نفر به‌عنوان هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان مبارکه گفت: در این انتخابات قربان یزدانی، مریم سلمانی، موسوی نسب، مینا احمد پور و منوچهر نصوحی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره و وهابی به‌عنوان بازرس هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه