اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی سنقر خبر داد:

مصالحه 65 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس سنقر

مصالحه 65 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس سنقر
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اعلام کرد 65 درصد پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس در این شهرستان منجر به مصالحه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ غضبان احمدی فرد در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : دوایر مشاوره و مددکاری ناجا به دلیل ارائه خدمات خداپسندانه ای که در جهت حل دعاوی و کاهش اثرات مخرب آسیب های اجتماعی در بین خانواده ها به ویژه قشر جوان انجام می دهند، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به مصالحه 65 درصدی پرونده های ارجاعی از ابتدای سال جاری  به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری مرکزی این شهرستان، گفت: مشاوران و مددکاران اجتماعی بدلیل ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده سهم قابل توجهی در کاهش حجم کاری کلانتری ها و پرونده های قضائی دارند، لذا خدمات آنان قابل تقدیر و ستایش است.

,

 

,

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: همچنین مددکاران اجتماعی مراکز مشاوره ناجا با حضور در مدارس، مساجد، ادارات دولتی و کانون فرهنگی و اجرای طرح مشاوره فعال و گروهی و ارائه خدمات روانشناختی، خانواده، تربیتی... برای همه  اقشار جامعه در آگاهی بخشی و افزایش مهارت های اجتماعی و فردی و کاهش آسیب های اجتماعی  نقش بسزایی دارند.

,

 

,

سرهنگ احمدی فرد مشاوران و مددکاران به منظور اثر بخشی فعالیت های خود بایستی از علم و تکنیک های جدید و کارآمد مشاوره استفاده کنند و تقویت این گونه مراکز از اولویت های ناجاست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه