اخبار داغ

شرکت در نشست سازمان ملل یا اجماع جهانی یهود!؟

دیدار رئیس جمهور آذربایجان با نمایندگان سازمان‌‌های یهودی در آمریکا

دیدار رئیس جمهور آذربایجان با نمایندگان سازمان‌‌های یهودی در آمریکا
رئیس جمهور آذربایجان که برای شرکت در نشست سالانه اعضای سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود در اجماع جهانی یهودیان همچون مقام بلند پایه صهیونیستی مورد استقبال قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، الهام علی اف در 18 سپتامبر و در جریان سفر به نیویورک برای شرکت در نشست سالانه اعضای سازمان ملل با جمعی از نمایندگان سازمان‌‌ها و تشکیلات‌‌‌های یهودی از جمله؛ سازمان یهودیان آمریکا، کنگره یهودیان جهان، کنگره ملی حامی یهودیان اوراسیا، فدراسیون یهودیان آمریکای شمالی، کنفرانس سران تشکیلات‌‌‌های یهودی در آمریکا، دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این دیدار معاون کنفرانس سران تشکیلات‌‌‌های یهودی در آمریکا ،مالکم هنلاین، از اهمیت همکاری تمامی تشکیلات‌‌های یهودی با جمهوری آذربایجان سخن گفت.

,

وی با ابراز خرسندی از دیدار خود با الهام علی اف در جمهوری آذربایجان بر پیشرفت‌‌های سریع جمهوری آذربایجان و تاثیر مثبت آن‌‌ها بر ارتباطات فی مابین اشاره کرد. مالکم از روابط حسنه بین جمهوری آذربایجان و آمریکا و همچنین آذربایجان و اسرائیل ابراز خشنودی کرد.

,

رئیس جمهور آذربایجان نیز با اشاره به حضور بخش عمده ای از نمایندگان تشکلات یهودی در جمهوری آذربایجان از آگاهی آنان نسبت به پیشرفت های موجود در این کشور سخن گفت.

,

وی با اشاره به بهبود روابط بین آذربایجان و آمریکا از توسعه مناسبات با اسرائیل نیز ابراز خرسندی کرد.

,

در ادامه نمایندگان سازمان های مختلف یهودی به خاطر ایجاد شرایط مناسب برای زندگی مسالمت آمیز یهودیان در کنار دیگر جوامع دینی در جمهوری آذربایجان از الهام علی اف تشکر نمودند.

,

آنها با اشاره به ثبات و امنیت موجود در جمهوری آذربایجان از تساهل مذهبی و چندفرهنگ گرایی موجود در این کشور نیز تمجید کردند.

,

همچنین در این دیدار تجاوزگری ارمنستان به خاک جمهوری آذربایجان، شرایط لازم برای حل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ و زیر ساخت های لازم برای توسعه اقتصادی جمهوری آذربایجان مورد مذاکره قرار گرفت.

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه