اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با دانا:

سالانه بین 2 تا 4 میلیارد دلار پوشاک از طریق قاچاق وارد کشور می شود/ فروشندگان پوشاک قاچاق باید جریمه شوند

سالانه بین 2 تا 4 میلیارد دلار پوشاک از طریق قاچاق وارد کشور می شود/ فروشندگان پوشاک قاچاق باید جریمه شوند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص موضوع افزایش قاچاق در کشور بویژه قاچاق پوشاک در کشور گفت: سالانه بین 2 تا 4 میلیارد دلار پوشاک از طریق قاچاق وارد کشور می شود که این موضوع یکی از مهم ترین معضلات کشور در عرصه اقتصادی است و باید نسبت به این موضوع اقدامات جدی صورت پذیرد.
[

محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص موضوع افزایش قاچاق در کشور بویژه قاچاق پوشاک در کشور گفت: سالانه بین 2 تا 4 میلیارد دلار پوشاک از طریق قاچاق وارد کشور می شود که این موضوع یکی از مهم ترین معضلات کشور در عرصه اقتصادی است و باید نسبت به این موضوع اقدامات جدی صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از قاچاق پوشاک در کشور اظهار داشت: کارهای فراوانی را می توان برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق بویژه قاچاق پوشاک در کشور انجام داد که یکی از این کار ها جریمه فروشندگان پوشاک در این زمینه است.

,

 

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می توانیم فروشندگان پوشاک قاچاق را در کشور شناسایی و جریمه کنیم که این امر موجب می شود دیگر آنها کالاهای قاچاق را خریداری نکنند و از اجناس داخلی برای فروش استفاده کنند این امر هم موجب اشتغال زایی و هم موجب کاهش قاچاق پوشاک به کشور می شود.

,

 

,

منصوری ادامه داد: شناسایی فروشندگانی که کالاهای قاچاق را عرضه می کنند امر بسیار سختی است و نیروی کار زیادی را می طلبد ؛ ما می توانیم با استخدام جوان های جویای کار فروشندگان متخلف را شناسایی کنیم و از طرف دیگر شغل فراوانی را برای  جوان ها ایجاد می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه