اخبار داغ

مسئول آتش نشانی گرمسار خبر داد:

انفجار در کارخانه تولید کننده روغن گرمسار/ یک نفر جان باخت

انفجار در کارخانه تولید کننده روغن گرمسار/ یک نفر جان باخت
مسئول آتش نشانی گرمسار گفت: ظهر امروز بر اثر انفجار در یکی از واحد های تولیدی روغن و فرآورده های نفتی در شهرک صنعتی فجرگرمسار یک کارگر جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس قندالی مسئول آتش نشانی گرمسار در گفتگو با گرمسارآنلاین از انفجار در یک واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این انفجار ساعت 11:50 ظهر امروز به ایستگاه آتش نشانی گرمسار اطلاع داده شد که بلافاصله 3 خودرو به همراه 4 نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

 مسئول آتش نشانی گرمسار در ادامه افزود: با حضور به موقع آتش نشانان ایستگاه شهری گرمسار و ایستگاه آتش نشانی شهرک فجر حریق ایجاد شده بر اثر انفجار مخازن موجود در این واحد تولیدی بلافاصله مهار و از وقوع حادثه ای عظیم جلوگیری  شد.

,

وی اظهار کرد: این حادثه زخمی به همراه نداشت و فقط بر اثر انفجار در محل حادثه یک کارگر از اتباع بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

,

قندالی به وقوع چندین حادثه در واحد های تولیدی  روغن و فرآورده های نفتی شهرک فجر در چند سال گذشته به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در این واحد ها اشاره کرد و افزود: مسئولان برای کاهش این گونه حوادث که به زخمی و کشته شدن چندین کارگر بومی و غیر بومی شده است باید تدابیر لازم را بیاندیشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه