اخبار داغ

امام جمعه اسدآباد:

استفاده طلاب تا پاسی از شب از شبکه‎های اجتماعی یک آفت است

استفاده طلاب تا پاسی از شب از شبکه‎های اجتماعی یک آفت است
امام جمعه اسدآباد گفت: از جمله آفاتی که جامعه طلاب را هم گرفتار خود کرده، استفاده از شبکه‎های اجتماعی تا پاسی از شب است که باید در این زمینه مدیریت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  خبرنگار آوای سیدجمال؛ حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در آئین مراسم حوزه علمیه خواهران شهرستان اسدآباد، با تأکید بر داشتن اخلاص و تعبد و اخلاق، اظهار کرد: یک طلبه موفق کسی که بتواند در راستای تقویت انقلاب گام بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

وی با بیان اینکه چه استاد و چه شاگرد در حوزه‌های علمیه باید با اخلاص رفتار کنند و از داشتن غرور و تکبر به دور باشند، گفت: از دیگر ویژگی‌های افراد مؤمن داشتن تواضع، فروتنی، احترام به استاد است که باید در جامعه طلاب تقویت شود.

,

, ,

امام جمعه اسدآباد خطاب به طلاب، گفت: نباید کسی در سلام گفتن از شما سبقت بگیرد و باید با فروتنی و تواضع مسیر انسان‌سازی را در پیش بگیرید.

,

وی از جمله آفاتی که جامعه طلاب را هم گرفتار خود کرده، استفاده از شبکه‎های اجتماعی تا پاسی از شب است، گفت: نباید ین وسیله آنقدر مهم باشد که تمام فرصت را برای آن گذاشت .

,

حسینی‌مجد انس با زیارت عاشورا را در ایام ماه محرم مهم خواند و افزود: حضور در مراسمات عزاداری و مناسبت‌های مهم فراموش نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه