اخبار داغ

حجت‌الاسلام فاضلیان:

طلاب به علم درایت و سیاست مجهز شوند/حوزه علمیه بودجه دولتی ندارد

طلاب به علم درایت و سیاست مجهز شوند/حوزه علمیه بودجه دولتی ندارد
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان گفت: داشتن علم برای طلاب تنها دانستن اصول کافی نیست بلکه یک طلبه عالم باید در درایت، سیاست و تقوا و تزکیه علم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در آئین مراسم آغاز سالتحصیلی جدید طلاب مدرسه علمیه الراضیه شهر اسدآباد با اشاره به اینکه 11 حوزه علمیه در سطح استان همدان فعالیت دارند، اظهار کرد: یکی از بهترین فضاهای آموزشی علمی حوزه علمیه استان در اسدآباد است که برای ساخت آن مشقت و سختی زیادی را متحمل شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه بودجه دولتی ندارد، گفت: البته استقلال در حوزه‌های علمیه خواست امام(ره) هم بوده است.

,

, ,

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان با تأکید بر داشتن علم و تقوا در بین طلاب حوزه‌های علمیه، گفت: داشتن علم تنها دانستن اصول کافی نیست بلکه یک عالم باید در درایت، سیاست و تقوا و تزکیه علم داشته باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه باید طلاب حوزه‌های علمیه اسوه و الگوی تمام زنان وبانوان جامعه باشند، افزود: طلبه‌ها باید به گونه ای رفتار کنند که بهترین دختر برای والدین و در همسرداری بهترین باشند.

,

فاضلیان با اشاره به اینکه الراضیه یکی از القاب حضرت زهرا(س) است، گفت: حوزه علمیه اسدآباد با گرفتن نام الراضیه باید با الگو قرار دادن رفتار و منش آن حضرت در خود الراضیه‌ها تربیت کند.

,

وی با اشاره به آفات و آسیب‌های جامعه از جمله طلاق، شبکه اجتماعی و بی حجابی، گفت: دشمن با ورود به فضای مجازی به دنبال یک توطئه چینی برای براندازی نظام و انقلاب هستند که این امر وظیفه طلاب را در تقویت نظام دوچندان می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه