اخبار داغ

مطالبات مردمی از استاندار جدید قزوین؛

آقای زاهدی با اقدامات انقلابی می‌توان «شهید امامی» شد

آقای زاهدی با اقدامات انقلابی می‌توان «شهید امامی» شد
اگر مردم خدمت صادقانه از هرکسی با هر گرایشی ببینند دوستدارش خواهند شد و او نیز مانند استاندار فقید "شهید امامی" در قلب‌ها ماندگار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛"عبدالمحمد زاهدی" نهمین استانداری است که سکان سیاسی ترین استان ایران « قزوین » را به دست می‌گیرد و از آنجا که مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی « تولید و اشتغال » نامیدند ما نیز بر خود لازم می‌دانیم تا به دولتمردان کمک نماییم تا مشکلات متعدد رفع شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

از 9 استانداری که به قزوین آمده اند به جز نصری و عجم بقیه 7 نفر با گرایش اصلاح طلبی بودند و همه آنها از دوران دوم خرداد 76 تا دولت روحانی از حمایت عناصر سیاسی چپ سنتی و باندهای زروزور برخوردار بوده اند؛ اما هیچکدام از آنها مثل استاندار فقید مرحوم امامی توفیق خدمت صادقانه و مردم پسند نداشتد و هرگز در دل‌ها ماندگار نشدند. 

از نیکویه زهرایی اولین وکهنسال‌ترین استاندار سیاسی استان که از بستگان عبدالله نوری بود تا طاهایی خندان که به همه مدیران پیراهن و به خانم‌ها چادر هدیه می‌داد، فقط مرحوم امامی بود که در مدت کوتاه کمتر از سه سال در قلب مردم استان ماندگار شد. 

مرحوم امامی استاندار دولت محمد خاتمی بود، دولتی که توسعه سیاسی را مقدم بر توسعه اقتصادی می‌دانست و جمعیت آسیب پذیر را « لشگر قابلمه بدست » معرفی می‌کردند و کار عمرانی کردن در آن زمان بسیار سخت بود. 
,
,
,
,
,
,
, ,

زمانی که مرحوم امامی استاندار شد، سرکشی کردن به مردم در الموت و طارم سفلی که دارای جاده‌ها و راه‌های صعب العبور بود بسیار سخت بود؛ اما جای جای استان شاهد حضور مرحوم امامی است.

وی سفرهای کاری به شهرستان‌ها و بخش‌ها را قبل از دولت نهم و دهم شروع کرده بود؛ وی وقت خویش را هدر نمی‌داد. 

وی مردی مودب بود، به پیر و جوان احترام می‌گذاشت، اهل زدوبند با باندهای قدرت و ثروت نبود، او هرگز بر در« ویلاهای » خان‌های استان گردن کج نمی‌کرد، وی نه شبانه فرماندار منصوب می‌کرد و نه روزانه بخشدار، شهید امامی هرگز شکم « سیری ناپذیر» برخی قدرت طلبان را با بیت المال پر نکرد. 

وی با انتصابات قومی و قبیله ای اربابان قدرت را راضی نمی‌کرد و برای پروژه‌ها وقت تعیین می‌کرد؛ وی درب اتاقش را با کنترل باز و بسته نمی‌کرد؛ پس می‌شود هم گرایش سیاسی اصلاح طلبانه داشت و هم اجیر قدرت طلبان نبود، هم می‌شود خدمت کرد و هم مورد احترام علما و مردم بود. 

می‌شود بر صراطی قدم گذاشت که رهبر معظم انقلاب انسان را خدوم بنامد؛ خدایش او را رحمت کند.

جناب آقای زاهدی ما منکر خدمات دیگر استانداران استان نیستیم، هرکس به اندازه سعی و توانش کار کرده اند، اما برخی فقط تابع حرف درمانی و شعار دادن بودند و آمارهای کذایی می‌دادند تا خود را توانمند معرفی کنند؛ اما افسوس که آمارها هم به آنها وفا نکردند. 

جناب آقای زاهدی جنابعالی سومین استانداری هستید که با شروع بکار شما، باندهای قدرت و ثروت به سراغ شما می‌آیند؛ آنها با لیست بلندی خواهند آمد، آنها افرادی را به شما معرفی خواهند کرد که اکثر افراد استعلاماتشان منفی است؛ اما باندهای قدرت و ثروت با ارتباطات پنهان از هفت خان نهادهای امنیتی هم رد خواهند شد.

جناب آقای استاندار؛ شما یقینا می‌دانید که برخی افراد قدرت طلب با واسطه جهانگیری و ناطق نوری بدنبال متقاعدکردن ربیعی فلاح استاندار فعلی مازندران بودند تا اورا به استان قزوین بیاورند، اما موفق نشدند. 

انتخاب شما به عنوان استاندار قزوین «محصول» تصمیم خود دولت بود، زیرا دولت دوازدهم دکتر روحانی در استان‌ها بدنبال ایجاد التهاب و درگیری‌های زمان سوز حزبی و باندی نیست. 

در روزهای گذشته شاهد بودیم، برخی نمایندگان « وابسته به باندهای قدرت و ثروت» استان قزوین در مصاحبه با برخی سایت‌های خبری کردستان اظهار می‌داشتند که مجمع نمایندگان استان با انتصاب آقای زاهدی مخالف است و شما را مدیری توانمند نمی‌دانستند.

در چهار سال دولت اعتدال 2 استاندار دیگر برای استان منصوب شدند و اگر به رسانه‌های باندهای زرو زور مراجعه کنید، ملاحظه خواهید کرد که انتصاب مرتضی روزبه را تصمیم و اراده خود می‌دانستند اما طی یک سال مدیریت مقتدرانه دست رد برسینه زیاده خواهان زد و حاضر نشد هر عنصری را به عنوان مدیر بکار بگمارد و همین علت هم سبب شد تا معارفه دومین استاندار بدون حضور استاندار اول برگزار شود. 

جناب آقای زاهدی آیا جنابعالی در طی مدت 30سال خدمت در نظام جمهوری اسلامی هرگز شاهد بوده اید که استانداری یک شبه حاضر شود 2 فرماندار شهرستان‌های بزرگ آبیک و بویین زهرا را جابجا کند!؟

حق استاندار تازه منصوب شده هست تا با مطالعه مدیران خویش را انتخاب نماید؛ اما در استان قزوین انتصابات از هیچ قاعده و قانونی تبعیت ندارد، ای کاش مدیران گوش بفرمان متوجه « دودوزه بازی» و فریب افراد سیاسی می‌شدند تا اندک اعتبارحزبی که داشتند فدای طمع وپست نمی‌کردند.

دومین استاندار قزوین در حالی استان را ترک می‌کند که بیکاری و التهابات کارگری فراوانی در استان وجود دارد، معضل کمبود آب در شهرستان‌های بویین زهرا و تاکستان به مرحله حاد خود رسیده است، مشکلات موجود بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمه تامین اجتماعی به مرحله تهدید رسیده است؛

معضلات زیست محیطی و آلودگی نیروگاه شهید رجایی و سیمان آبیک هنوز مرتفع نشده است، پروژهای نیمه تمام دولت نهم و دهم در بخش راه‌های روستایی یا متوقف مانده یا تعطیل شده است، وضعیت غیرتحمل مسکن مهر استان، رسیدگی به وضعیت کارگران بیکار شده نازنخ و شیشه قزوین و ده‌ها واحد تولیدی دیگر که همه روزه جلوی درب استانداری تجمع می‌کنند و از همه مهمتر تلفات انسانی « دورقمی » کانال مادر و سد طالقان که کوی سبقت را از دریای خزر ربوده و چندین مورد امنیتی از قتل گرفته تا سرقت با سلاح سردو گرم و ده‌ها مورد تخلفات انتخاباتی که برخی افراد کاندیدا « به جرم خریدو فروش رای » دستگیر و به زندان می‌روند. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

اگر دوستان سیاسی اصلاح طلب قصد کمک به استاندار جدید را دارند بر سر مالکیت سیاسی استاندار جنگ نکنند، بلکه با کمک نماینده ولی فقیه و امام جمعه دلسوز و نمایندگان استان قزوین تلاش نمایند تا مشکلات استان مرتفع شود و مردم حلاوت خدمت را بچشند. 

اگر مردم خدمت صادقانه از هرکسی با هر گرایشی ببینند دوستدارش خواهند شد و او نیز مانند استاندار فقید "شهید امامی" در قلب‌ها ماندگار می‌شود.

توصیه پایانی ما به جناب استاندار این است که مانند برخی افراد با دادن آمارهای دروغین « اشتغال ایجادشده » اذهان مردم را مشوش نفرمایند و با شعور مردم بازی نکنند، زیرا هنوز افکار عمومی و ذهن مطالبه گر رسانه‌ها منتظر هستند تا جناب همتی در روز کارگر « که چهار ماهی از آن گذشته » به وعده‌های داده شده عمل کند و20 هزار نفر را که برایشان شغل ایجاد کرده است را به مردم معرفی کند. 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه