اخبار داغ

آزادی« مراط و خشام» در غرب دیرالزور + نقشه

آزادی« مراط و خشام» در غرب دیرالزور + نقشه
درگیری‌های در این دو شهرک به شدت ادامه دارد و جنگنده‌های روسی و سوری هم مواضع تروریست‌ها را هدف قرار می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، دقایقی قبل گروه دیگری از نیروهای جبهه مقاومت با انجام عملیاتی دقیق و حملات سنگین از محله « المریعیه» ( شرق فرودگاه دیرالزور)  در غرب شهر دیرالزور از رود فرات عبور کردند و وارد شهرک های « مراط و خشام» در غرب شهر دیرالزور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس اطلاعات به دست آمده، درجریان درگیری ها تاکنون ۳۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیده اند و دهها تن دیگر زخمی شده اند؛ نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند مواضع خود را در شهرک های « مراط و خشام» تثبیت کنند.

,

, , ,

درگیری های در این دو شهرک به شدت ادامه دارد و جنگنده های روسی و سوری هم مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهند؛ یگان موشکی جبهه مقاومت هم با تمام قدرت در حال کوبیدن مواضع تروریست های داعش است.

,

یک منبع میدانی در گفت و گو کوتاه با مشرق اعلام کرد: نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند از محورهای  متعدد از رود فرات عبور کنند و با افزایش دامنه درگیری های در مناطق مختلف، فشار حملات تروریست ها را به نیروهای خط شکنی که روز گذشته موفق شدند برای نخستین بار وارد غرب شهر دیرالزور ( محله حطله تحتانی) شوند، کاهش دهند.

,

وی افزود: عبور از رودخانه فرات،کشاندن درگیری ها در محور غربی شهر دیرالزور و عقب راندن تروریست ها اهمیت فراوانی دارد چرا که نیروهای جبهه مقاومت باید در سریع ترین زمان ممکن راه نیروهای دموکراتیک کرد را به سوی مرزهای مشترک سوریه و عراق مسدود کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه