اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

عدم ذبح دام در معابر عمومی نیاز به یک فرهنگ‌سازی دارد

عدم ذبح دام در معابر عمومی نیاز به یک فرهنگ‌سازی دارد
فرماندار خلیل‌آباد گفت: بهداشت تکایا و هیئت‌های مذهبی بسیار حائز اهمیت است و عدم ذبح دام در معابر عمومی نیاز به یک فرهنگ‌سازی دارد و باید از پتانسیل روحانیت در این زمینه استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی در این کارگروه، ارتقاء سلامت و عدالت در درمان است که با اجرای طرح نظام سلامت این مهم محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه مردم در نقاط مختلف روستایی و شهری نیز از عدالت در درمان و ارتقاء سلامت برخوردار شدند، خاطرنشان کرد: پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آموزشی رسالت اعضای کارگروه است.

,

 

,

توصیه‌های خودسرانه پزشکی توسط مردم یک آسیب است

, توصیه‌های خودسرانه پزشکی توسط مردم یک آسیب است,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه باید نهایت استفاده را از مناسبت‌های مختلف برای ارتقاء سلامت و بهداشت شهرستان کرد، تصریح کرد: هر دستگاهی باید سهم خود را در ارتقاء سلامت و امنیت غذایی و همچنین ارتقاء سواد بهداشتی مردم را انجام دهد.

,

وی توصیه‌های خودسرانه پزشکی توسط مردم عادی را یک آسیب دانست و اذعان کرد: متأسفانه امروزه شاهد توصیه‌های خودسرانه پزشکی عام مردم هستیم که باید از آن اجتناب کرد.

,

شاکری بابیان اینکه همه باید برای ایجاد روستای پاک تلاش کنند، تأکید کرد: روستای پاک روستایی عاری از طلاق، اعتیاد و بی‌سوادی است که باید این روستا در هر شهرستان شناسایی و معرفی شود و در این حوزه همه باید تلاش کنند.

,

 

,  ,

ارتقاء سطح بهداشت مدارس شهرستان موفقیت ارزشمندی است که باید حفظ شود

, ارتقاء سطح بهداشت مدارس شهرستان موفقیت ارزشمندی است که باید حفظ شود,

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز ماه تعلیم و تربیت، بیان کرد: شروع مدارس فرصت مناسب و فصل جدیدی از دانش، آموزش و پژوهش در راستای پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقاء سطح سلامت است.

,

این مقام مسئول یکی از موفقیت‌های آموزش‌وپرورش را ارتقاء سطح بهداشت مدارس سطح شهرستان دانست و ابراز کرد: دریافت نشان 5 ستاره بهداشت برای 2 آموزشگاه شهرستان خلیل‌آباد موفقیت ارزشمندی است که باید آن را حفظ کرد.

,

وی در ادامه گفت: بهداشت تکایا و هیئت‌های مذهبی بسیار حائز اهمیت است و عدم ذبح دام در معابر عمومی نیاز به یک فرهنگ‌سازی دارد و باید از وجود روحانیت و سخنرانان در این زمینه بهره برد.

,

 

,

نماینده پارلمان زنان و خانواده در نشست کارگروه‌های مختلف شرکت می‌کنند

, نماینده پارلمان زنان و خانواده در نشست کارگروه‌های مختلف شرکت می‌کنند,

شاکری همچنین بابیان اینکه تشکیل پارلمان زنان و خانواده در کل استان خراسان رضوی نیز برای اولین بار در کشور صورت گرفت، افزود: در خلیل‌آباد نیز این پارلمان تشکیل شد و 35 نفر از بانوان دستگاه‌های مختلف عضو این پارلمان هستند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: نماینده‌های پارلمان زنان و خانواده شهرستان در نشست کارگروه‌های تخصصی شهرستان شرکت خواهند کرد و در حوزه بانوان به‌صورت تخصصی نیز اظهارنظر می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه