اخبار داغ

بازدید فرماندار هرسین از تأسیسات و تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین+ تصویر

بازدید فرماندار هرسین از تأسیسات و تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین+ تصویر
فرماندار شهرستان در راستای پیگیری اجرای پروژه های عمرانی از تأسیسات و تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه،  امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در جریان بازدید از تأسیسات و تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین طی سخنانی اظهار داشت : 4 عدد فیلتر از مجموع 12 فیلتر تصفیه که باید در دو مخزن ذخیره آب شرب شهر هرسین نصب شوند نصب شده و بزودی بقیه فیلتر ها با توجه به آماده بودن زیرساخت ها نصب خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه، ,

فرماندار هرسین بیان داشت : پروژه تصفیه خانه بلند مدت آب شرب شهر هرسین در حال حاضر با70 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان آذر ماه سالجاری به اتمام خواهد رسید

,

.
شاه آبادی تصریح کرد: در ساخت تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین از سیستم های متعارف و پیشرفته ای استفاده شده که توانایی تصفیه آب با کدورت بیش از 1000 ان تی یو را دارند.

, .,
,

فرماندار هرسین ادامه داد : فیلتر های به کار برده شده در سیستم تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین از نوع خودشستشو هستند که با تکنولوژی روز ساخته شده اند و توانایی تصفیه 150 لیتر آب در ثانیه را برای هر مخزن دارند.

,

از دیگر برنامه های این روز فرماندار هرسین بازدید از محور جاده ای شهرستان نور آباد به شهر هرسین بود. شاه آبادی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرهاد احمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هرسین خبر از اصلاح و ساماندهی پیچ خطر آفرین این محور را داد و اظهار داشت : با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این پیچ به میزان 800 متر تعریض و ساماندهی خواهد خواهد شد.

, . , . ,

 

,

فرماندار هرسین اظهارداشت: با اصلاح این پیچ آمار تصادفات جاده ای در این مسیر کاهش خواهد یافت.

,

 

,

بازدید از جاده روستاهای داودی علیا و سفلی پایان بخش برنامه های امروز فرماندار هرسین بود.

, .,
,
,
,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه