اخبار داغ

شاعر اهل بیت در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

گرایش زیاد جوانان به اشعار آیینی در دهه 80/ لزوم شناسایی و حمایت از استعدادهای شعری در کشور

گرایش زیاد جوانان به اشعار آیینی در دهه 80/ لزوم شناسایی و حمایت از استعدادهای شعری در کشور
وحید قاسمی گفت: ما استعدادهای خاصی در شهرستان‌ها و مناطق دور افتاده داریم که به مراکز استان‌ها و پایتخت دسترسی ندارند؛ باید این افراد شناسایی کنیم و از آن‌ها حمایت کنیم.
[

وحید قاسمی شاعر اهل بیت در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص استقبال شاعران جوان از شعر آیینی و نحوه پرورش استعداد جوانان اظهار داشت: ما در دهه 80 شاهد این بودیم که گرایش بسیار زیادی در نسل جوان به شعر اهل بیت و شعر آیینی دیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: سازمان‌ها و نهادهایی هستند که در حوزه آموزش و هدایت این نسل فعالیت می‌کنند ولی به نظر من باید سیاست‌گذاری‌های کلان تری را در این حوزه انجام دهیم؛ چرا که ما استعدادهای خاصی در شهرستان‌ها و مناطق دور افتاده داریم که به مراکز استان‌ها و پایتخت دسترسی ندارند؛ باید این افراد شناسایی کنیم و از آن‌ها حمایت کنیم.

,

 

,

شاعر اهل بیت در خصوص سبک زندگی پیرغلامان اهل بیت گفت: هم موضوع و هم موضع پیرغلامانی از جمله آقای سازگار و هم متن و هم بطن این بزرگواران اهل بیت است؛ آقای سازگار به معنای کامل کلمه یک زندگی اهل بیتی را سپری می‌کنند و می‌بینید زندگی این بزگوار و خانواده‌شان هیچ حاشیه‌ای نداشته است.

,

 

,

قاسمی گفت: مردم آقای سازگار را به اخلاق، انصاف می‌شناسند و ما شاعران ایشان را به عنوان یک پدر دلسوز و مهربان می‌دانیم، من در زندگی آقای سازگار این نکته را بسیار مهم می‌دانم که ایشان استادهای بسیار بزرگی داشتند و از راه شاگردی به این مرحله رسیدند و به نظر من نسل جوان اگر می‌خواهد در این مسیر به جایی برسد باید شاگردی کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه