اخبار داغ

در راستای عرصه اقتصاد مقاومتی؛

جوان هراتی با 15میلیون تومان برای 3 نفر شغل ایجاد کرد +تصاویر

جوان هراتی با 15میلیون تومان برای 3 نفر شغل ایجاد کرد +تصاویر
کارآفرین موفق هراتی اظهار داشت: در حال حاضر در کارگاه چادر دوزی برای یک نفر به صورت مسقیم شغل ایجاد شده است و دو نفر نیز غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طنین خاتم؛رهبر معظم انقلاب طی سخنرانی های خود در سال های گذشته بارها و بارها بر مسئله اقتصاد مقاومتی و تکیه کشور به نیروهای جوان تاکید کرده و خواستار توجه بیشتر مسئولان در این زمینه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

در شرایط اقتصادی حاکم در جامعه جوانان فعال و خودجوشی وجود دارند که با تکیه بر توانایی های خود و دریافت وام توانسته اند پله های ترقی را طی نموده و برای دیگران هم اشتغال بوجود آورند.

,

رضا فتحی یکی از جوانان فعال شهرستان خاتم بخش مرکزی هرات است که با بیست و پنج سال سن کارآفرینی موفق در شهرستان محسوب می شود.

,

کارآفرین موفق هراتی در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم درباره نوع فعالیت خود میگوید:از سال 93 با توجه به نیاز شهرستان به حرفه چادر دوزی مشغول هستم و از این طریق کسب درآمد میکنم.

,

 

,

رضا فتحی سرمایه اولیه برای شروع کار را 15 میلیون تومان عنوان و اظهار داشت:در ابتدای فعالیتم و به دلیل عدم آشنایی به حرفه چادر دوزی به عنوان شاگرد مشغول بودم ولی الان یکسال است که مستقل وارد بازار کار شده ام و خدا رو شکر درآمد مناسبی هم دارم.

,

وی افزود: در این کارگاه برای یک نفر به صورت مسقیم شغل ایجاد شده است و دو نفر نیز غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.

,

کارآفرین موفق هراتی درباره حمایت مسئولین شهرستان،خاطر نشان کرد: تاکنون مسئولین علی الخصوص بخشدار مرکزی تمام همکاری را با بنده داشته و قول های مساعدی نیز در زمینه گسترش فعالیت این کارگاه داده شده است.

,

 

,

فتحی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر مسئولین دولتی به طرح های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:با ایجاد انگیزه بین جوانان و کمک به توسعه این طرحها می توان زمینه های مناسبی را برای ایجاد اشتغال بیشتر در شهرستان خاتم فراهم کرد.

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه