اخبار داغ

رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد:

عدم درج قیمت مصرف کننده بر روی کالا، تخلف است

عدم درج قیمت مصرف کننده بر روی کالا، تخلف است
رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: عدم درج قیمت مصرف کننده بر روی کالا، تخلف است و در آستانه فصل بازگشایی مدارس فروشگاه هایی که از برچسب قیمت روی کالاها خودداری کنند برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  "کیومرث حسن پور" رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد که در فرمانداری برگزار شد گفت: این سازمان با همکاری سایر ارگانها در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کننده همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: طرح نظارت بر بازار تا 16مهر ادامه دارد و نیاز است نظارت بیشتری بر بازار لوازم التحریر، کیف و کفش، لباس فرم صورت گیرد.

,

 

,

به گفته وی برچسب قیمت بر روی کالاها ضروری است و در صورتی که قیمت کالا ذکر نشود تخلف است و برخورد خواهد شد.

,

 

,

 در ادامه علی شاهرودی رئیس صنعت، معدن و تجارت بروجرد افزود: کار نیروهای این سازمان نظارت بر قیمت و کالاها است و در این راستا مانورهایی برگزار می شود.

,

 

,

وی با اشاره به توزیع لوازم التحریر دولتی تصریح کرد: چند سالی  است که لوازم التحریر با نرخ دولتی در نمایشگاه ها توزیع نمی شود و قیمت این لوازم ثابت است و امسال در حالی که قرار بود نمایشگاه پائیزه در بروجرد برگزار شود اما شرکت متقاضی در روزهای نزدیک به افتتاح نمایشگاه پشیمان شد و این نمایشگاه برگزار نشد اما با همت تعاون روستایی یک سالن از این نمایشگاه با تعداد اندکی غرفه راه اندازی شده است.

,

 

,

وی به قاچاق لوازم التحریر اشاره کرد و افزود: بسیاری از لوازم التحریر از مرزهای کشور چین وارد می شود و با توجه به تصاویر روی این لوازم دانش آموزان تمایل بیشتری به خرید این وسایل دارند.

,

 

,

وی بیان کرد: قیمت بالای لوازم التحریر سبب می شود تا برخی از افراد به سمت کالاهای با کیفیت پایین روی بیاورند که این اجناس فاقد کیفیت بوده و نیاز است نظارت بر بازار در آستانه مهر بیشتر شود.

,

 

,

در ادامه چاقویی معاون سازمان تاکسیرانی گفت: برای بازگشایی مدارس 500 دستگاه تاکسی و 120دستگاه مینی بوس برای جابجایی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: امسال قیمت سرویس مدارس در بروجرد 10درصد افزایش یافته و در هر مسیر پنج هزار تومان به مبلغ آنها اضافه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه