اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

نبود تیم تخصصی در بیمارستان فوق تخصصی، شایسته نیست

نبود تیم تخصصی در بیمارستان فوق تخصصی، شایسته نیست
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شایسته نیست در بیمارستان فوق تخصصی،تیم تخصصی وجود نداشته باشد و نیاز است علاوه بر سهیمه ثابت سهم ویژه ای برای جذب پزشک به بروجرد اختصاص یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) افزود: با توجه به این که روند این بیمارستان طولانی شده اما در تلاش هستیم تا بیمارستان به صورت کامل راه اندازی شود و تا به امروز تجهیزات بیمارستان به خوبی نصب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های مردم بروجرد مشکل بهداشت و درمان است چرا که با توجه به کمبود فضای فیزیکی برخی از بیمارستان در راهروی بیمارستان و یا در محوطه بیمارستان بستری می شوند و این نامطلوب است.

,

 

,

گودرزی با اشاره به کمبود پزشک در بروجرد افزود: متاسفانه در بیمارستان امام(ره) به دلیل کمبود پزشک ده ها بیمار باید ساعتها منتظر بمانند تا نوبشان برسد و نیاز است برای رفع این مشکلات برنامه ریزی صورت گیرد.

,

 

,

به گفته وی سی تی اسکن و ام آر آی برای این بیمارستان یک ضرورت است و شایسته نیست در بیمارستانی که بنام فوق تخصصی است تیم تخصصی وجود نداشته باشد.

,

 

,

نماینده مردم بروجرد با اشاره به کمبود پزشک مغز و اعصاب در بروجرد گفت: در بروجرد تنها یک پزشک مغز و اعصاب وجود دارد و پیگیری هایی صورت گرفته که یک پزشک دیگر در مهرماه امسال به بروجرد اختصاص داده شود و نیاز است با توجه به سهمیه ثابت این شهرستان، سهمیه ویژه ای در نظر گرفته شود.

,

 

,

در ادامه "کامران سبزیان" رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: سیتی آنژیو گرافی در بیمارستان مورد نیاز است و بروجرد ازنبود ام آر آی در بیمارستان رنج می برد که نیاز است در این بیمارستان نصب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه