اخبار داغ

با حضور وزیر کشور؛

آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین برگزار شد

آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین برگزار شد
آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین؛ مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین عصر امروز(سه‌شنبه) با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

, ,
 
,
فریدون همتی استاندار سابق قزوین در این مراسم اظهار کرد: از حسن اعتماد رییس جمهور و وزیر کشور در دولت یازدهم و هم‌اکنون در دولت دوازدهم که این اعتماد را تکرار و تمدید کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
,
 
,
وی افزود: در طول ۲۱ ماه مسئولیتم در استان حس همکاری و همدلی و وحدت و عشق به مردم و انقلاب و نظام را به خوبی احساس کردم که با همت مدیران و مسئولان استانی، ولی فقیه در استان، ائمه جماعات و جمعه، نمایندگان مجلس و دیگر شخصیت‌های برجسته و فرزانگان استان فضایی فراهم بود که بتوانیم برای تحقق اهداف و انجام وظایف تلاش کنیم.
,
 
,
استاندار سابق قزوین با تشکر از تلاش و همت مدیران و مسئولان استانی خاطرنشان کرد: اگر همدلی و همکاری مدیران و مسیولان نبود نمی‌توانستیم به وظایف خود عمل کنیم.
,
 
,
, ,
 
,
وی در ادامه بیان کرد: بخش خصوصی با همکاری دستگاه‌های دولتی و اجرایی در شرایط اقتصادی سخت کشور با وجود تحریم، جهاد کرده و صحنه اقتصاد را سرپا نگه داشتند به طوری که توفیقات بی‌شماری را نایل آمدند.
,
 
,
بیکاری مهمترین معضل استان است
, بیکاری مهمترین معضل استان است,
در ادامه آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از زحمات دکتر فریدون همتی استاندار سابق قزوین بیان کرد: استان قزوین از فرصت‌های متنوعی در بخش‌های مختلف برخوردار است و دارای مردم متدین و انقلابی است به طوریکه فرهیختگان زیادی از استان در عرصه‌های مختلف حضور موثر و تاثیرگذاری داشته و دانشمندان و اندیشمندان فراوانی از گذشته و تاکنون در این استان پرورش یافتند.
,
 
,
وی تصریح کرد: استان قزوین دارای دانشجویان زیاد، حوزه‌های با قدمت و فعال، وجود چهره‌های تاثیرگذار و جدی همچون شهیدان رجایی، ابوترابی، بابایی و لشگری است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به وجود فرصت گردشگری در استان ادامه داد: شاید آنطور که باید نتوانستیم به موازات استان‌هایی همچون شیراز و اصفهان فعالیتی داشته باشیم و با وجود تلاش‌های صورت گرفته اما هنوز استفاده لازم را از این فرصت نداشتیم.
,
 
,
وی عنوان کرد: رهبر معظم رهبری در سفر به استان قزوین در مورد توجه مسوولان استان به دشت قزوین توصیه‌های داشتند لذا باید مطالبات رهبری در مورد احیای دشت قزوین و بحث کشاورزی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
,
, ,
 
,
وی در ادامه مهمترین معضل استان را بیکاری بیان کرد و گفت: اگر تقوای الهی را در نظر بگیریم کارها با قوت و قدرت بیشتری به سرانجام میرسد لذا در فضاهای مختلف باید شایسته سالاری مدنظر قرار گرفته و رضای الهی و مردم را در نظر گرفت چراکه در قرآن نیز آمده همه عزتها در نزد خداست.
,
 
,
عابدینی در پایان گفت: اقامه عدالت، حفظ وحدت و انسجام ملی، توجه به فقرا و فعال‌تر کردن صنعت و احیای کشاورزی و رفاه و آسایش مردم باید دغدغه مدیران و مسئولان باشد و این وظیفه همه کسانی است که دارای مسئولیت هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه