اخبار داغ

استاندار سابق قزوین مدعی شد؛

کاهش میزان بیکاری در استان/ امیدوارم خداوند از سر تقصیرات و کوتاهی ما بگذرد

کاهش میزان بیکاری در استان/ امیدوارم خداوند از سر تقصیرات و کوتاهی ما بگذرد
استاندار سابق قزوین با اشاره به این که در زمان حضورش در استان میزان بیکاری را کاهش داده است گفت: امیدوارم خداوند از سر تقصیرات و کوتاهی ما بگذرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛ فریدون همتی استاندار سابق قزوین عصر امروز در مراسم معارفه استاندار جدید که در آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: باید از مدیران خوب در همه بخش‌ها صمیمانه تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز,

وی با اشاره به همدلی موجود میان همه دستگاه‌ها افزود: بخش خصوصی با حمایت دولت و جهاد مردم با وجود شرایط سخت اقتصادی در جهت سازندگی کشور گام‌های بزرگی برداشتند.

,

همتی گفت: سعی کردم لحظه‌ای از فرصت‌ها را از دست ندهم و با کار و تلاش شکرگذار اعتماد دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشم.

,

استاندار قزوین با بیان اینکه اکنون دیگر خود را یک قزوینی می‌دانم افزود: همچنان ارادت من به مردم قزوین پابرجاست و امیدوارم خداوند از سر تقصیرات و کوتاهی ما بگذرد.

,

همتی یادآور شد: امروز نرخ بیکاری در استان قزوین ۱۰/۹  درصد رسیده است در حالی که این مقدار در زمان ورود من به استان ۱۲/۹ درصد بود .

,

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از هزار واحد تولیدی را حمایت کردیم که اگر این اتفاق نمی افتاد بیکار می‌شدند سال گذشته ۲۲ هزار شغل و ۱۴ هزار بیمه تامین اجتماعی داشتیم.

,

همتی خاطرنشان کرد: ۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان آبیاری قطره‌ای شده و تاکنون حدود ۵ هزار هکتار از استان بیابان زدایی شده است.

,

استاندار سابق قزوین عنوان کرد: سال گذشته داربستی کردن هزار هکتار از باغات استان را هدفگذاری کردیم که در حال اتمام است.

,

وی تشریح کرد: در بخش گردشگری هم به تقویت زیرساخت‌های لازم پرداختیم که بسیاری از پروژه ها در حال اجراست.

,

همتی با اشاره به اینکه بیمارستان‌های قزوین فرسوده است گفت: استان با جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری  و تردد مسافران با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است که در سفر رییس جمهور هزار تخت به بخش درمانی اختصاص یافت.

,

وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر انقلاب است را جامه عمل بپوشانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه