اخبار داغ

کشته، مفقود و مصدوم در حادثه امروز در چهارمحال و بختیاری

تونل وحشت!/ مرگ دو نفر در حادثه ریزش تونل در شهرستان کوهرنگ/ سرنوشت مبهم یک نفر گرفتار زیر خاک

تونل وحشت!/ مرگ دو نفر در حادثه ریزش تونل در شهرستان کوهرنگ/  سرنوشت مبهم یک نفر گرفتار زیر خاک
ریزش تونل گردنه چری در شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری چهار زخمی و دو کشته برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، تونل گردنه چری شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال وبختیاری دچار ریزش شد و تعدادی از کارکران زیر آوار ماندند، تاریکی هوا و گل و لای  موجب تاخیر در امداد رسانی به حادثه دیده گان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,

این حادثه ساعت 17:40 دقیقه عصر رخ داده است؛ علت حادثه هنوز مشخص نشده اما کارگران نبود امنیت دیواره ها را علت ریزش بیان کرده اند.

,

 

,

, ,

 

,

تعداد مصدومین پنج نفر و دو فوتی، یک نفر مفقود شدند.

,


55 نجاتگر و پرسنل از جمعیت هلال احمر در صحنه حاضر هستند و عملیات امداد و نجات را انجام می دهند و نیروهای اورژانس در کنار هلال احمر در ورودی تونل محل حادثه حضور دارند.

,
,

 

,

, ,


5 دستگاه سنگین شامل لودر و بیل مکانیکی در حال انجام مراحل خاکبرداری هستند، باید بیش از 20 متر خاک جابجا شود تا مفقود حادثه نجات پیدا کند در صورتی که بعید بنظر میرسد زنده باشد اما همه با تمام توان در حال کمک هستند.

,
,


هر لحظه احتمال ریزش مجدد وجود دارد و بسیار خطرناک است،  شرایط بسیار سخت است.

,
,

 

,

 

,

, ,
فرماندار شهرستان کوهرنگ: یکی ازمصدمان حادثه ریزش تونل گردنه چری از زیر آوار خارج شد
 
,
فرماندار شهرستان کوهرنگ: یکی ازمصدمان حادثه ریزش تونل گردنه چری از زیر آوار خارج شد
, فرماندار شهرستان کوهرنگ: یکی ازمصدمان حادثه ریزش تونل گردنه چری از زیر آوار خارج شد, فرماندار شهرستان کوهرنگ: یکی ازمصدمان حادثه ریزش تونل گردنه چری از زیر آوار خارج شد,
 
,
 
,
 
,
 
,

مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز گفت: وضعیت برخی مصدومان وخیم است و با کمک نیروهای امداد در حال انتقال به نزدیکترین مراکز درمانی است.


فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: علت این حادثه در حال بررسی است ، اما به گفته کارگران بخشی از سقف تونل گردنه چری ریزش می کند.

زمانپور افزود: در حال حاضر تلاش نیروهای هلال احمرو نیروهای مردمی برای نجات به حادثه دیدگان ادامه دارد .

وی افزود: کارگران در حال مقاوم سازی تونل گردنه چری بودند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ گردنه چری در بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ از گردنه‌های صعب العبود و برفگیر در مسیر استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان است که هر ساله در فصل سرما، با لغزندگی و راهبندان فراوان مواجه است.

, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,

 

,

عملیات احداث تونل گردنه چری و راه‌های دسترسی اطراف آن با ۱۴۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال اعتبار اولیه از مهرماه سال ۱۳۹۴ آغاز شد.

این تونل به طول سه هزار و ۴۰۰ متر و عرض ۱۱ متر و ۸۰ سانتیمتر ساخته می‌شود.

به منظور انجام عملیات اجرایی تونل چری و راه‌های دسترسی آن، دو میلیون و ۵۰۰ هزار متر معکب خاکبرداری و یک میلیون و ۸۰۰ هزار متر معکب خاکریزی صورت می‌گیرد.

با احداث تونل گردنه چری و راه‌های دسترسی اطراف، مسیر ارتباطی شهرکرد ـ بازفت ـ مسجد سلیمان، حدود ۱۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود و وضعیت ایمنی و رفت و آمد در آن بهبود می‌یابد.

شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله ۸۵ کیلومتری و مرکز بخش دوآب صمصامی در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه