اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه:

مدارس ساوه بدون کمک خیران ۳ شیفته می‌شدند/ ساوه با کمبود معلم مواجه است

مدارس ساوه بدون کمک خیران ۳ شیفته می‌شدند/ ساوه با کمبود معلم مواجه است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: با توجه به رشد بالای جمعیت در ساوه، در صورت عدم همکاری خیران مدرسه ساز، مدارس ساوه سه شیفته می شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نارخبر،  ابراهیم فراشیانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در نشست خبری که بمناسبت فرا رسیدن ماه مهر در ساوه برگزار شد، گفت: ما مرهون کمک های خیران مدرسه ساز هستیم و برای اولین بار برای ارج نهادن به مقام خیرین، زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی ۵۰ هزار دانش آموز ساوجی در ۲۸۹ مدرسه توسط خیرین نواخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، ,

وی با بیان اینکه در صورت عدم همکاری خیران، مدارس ساوه سه شیفته می شدند، به ادامه ساخت مدارس خیرساز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۷ پروژه خیران جراحی زاده، اصلاح چی، جوادی پور، نجفی، رهبر و طهمورثی در حال ساخت هستند که امیدواریم با توجه رشد بالای جمعیت ساوه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

,

فراشیانی بیان کرد: در جشن عاطفه ها ۵۰۰ بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر در دو نوبت توسط پنج خیر به دانش آموزان نیازمند تحویل داده شد و در جشن مهر تحصیلی نیز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ۱۸۱ بسته تحصیلی دیگر بین نیازمندان توزیع شد.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر فقط مدارس خاص تیزهوشان و نمونه ها تک شیف هستند و همه مدارس دوشیفت هستند که همچنان نیازمند تلاش خیران مدرسه ساز هستیم.

,

 

,

فراشیانی ساوه آموزش و پرورش

,

فراشیانی ساوه آموزش و پرورش

, فراشیانی ساوه آموزش و پرورش,

کمبود ۳۰۰ معلم در شهرستان ساوه

, کمبود ۳۰۰ معلم در شهرستان ساوه, کمبود ۳۰۰ معلم در شهرستان ساوه,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه اظهار کرد: ساوه و اراک بیشترین کمبود نیروی انسانی را در حوزه آموزش و پرورش دارند. در شهرستان ساوه به ۳۰۰ معلم نیاز داریم.

,

وی افزود: برای رفع کمبود نیرو از حق التدریس هایی شامل همکاران بازنشسته و در حال کار و نیز نیروهای حق التدریس آزاد قبلی استفاده می کنیم.

,

فراشیانی با اشاره به تلاش خیران یل آبادی گفت: خیران یل آباد حدود ۷۰ میلیون تومان برای تجهیز مدرسه هزینه کردند و الان دانش آموزان رشته کشاورزی برای تحصیل در این مدارس حتی از شهر به این روستا می روند.

,

وی افزود: با همکاری خوب مردم و شورای روستای سقانلیق هم تعداد دانش آموزان از ۱۵ نفر به ۷۵ نفر افزایش یافت و از هزینه و خطرات سفر دانش آموزان از روستا به شهر کاسته شد.

,

مسابقه با عنوان «نامه ای به شهید حججی» در مدارس برگزار می شود

, مسابقه با عنوان «نامه ای به شهید حججی» در مدارس برگزار می شود, مسابقه با عنوان «نامه ای به شهید حججی» در مدارس برگزار می شود,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی تصریح کرد: امسال یک مسابقه با عنوان «نامه ای به شهید حججی»  در سطح دانش آموزان برگزار می شود که دلنوشته ها به اداره کل ارسال و به بهترین جوایزی اهدا می شود.

,

وی افزود: امسال هر هفته محفل انس با قرآن نیز در مدارس توسط قاریان دانش آموز برگزار می شود.

,

فراشیانی در پایان از پخش تلویزیونی سوگواره « احلی من العسل» ساوه که چهارشنبه شش مهرماه با حضور هزار دانش آموز برگزار می شود، خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه