اخبار داغ

افزایش جمعیت ساوه نیازمند توجه جدی‌تر مسئولان به زیرساختهای آموزشی/خیران مدرسه‌ساز به کمک دولت بشتابند

افزایش جمعیت ساوه نیازمند توجه جدی‌تر مسئولان به زیرساختهای آموزشی/خیران مدرسه‌ساز به کمک دولت بشتابند
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به کمبود بودجه گفت: دولت بودجه و توان کافی برای احداث و بازسازی فضاهای آموزشی مورد نیاز را ندارد و خیران برای ساخت و مرمت مدارس بازوان دولت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، انتخابات اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه با حضور خیران و مسئولین شهرستانی در دفتر خیران مدرسه ساز ساوه برگزار شد، و آقایان عبداله سالمی، حسین اصلاحچی، جمشید رحیمی، حسین ذوالفقاری، سید نصرت اله موسوی، صدقعلی صفا و سید تقی نمازی به عنوان اعضای اصلی مجمع و علیرضا نصیحت به عنوان بازرس انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

مدرسه سازی همراه با عشق به مردم است

, مدرسه سازی همراه با عشق به مردم است, مدرسه سازی همراه با عشق به مردم است,

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در این جلسه گفت: مدرسه سازی همراه با عشق و علاقه برای دمیدن روح امید به مردم جامعه و کمک به نظام تعلیم و تربیت است زیرا گذشت از مال و وقت بصورت داوطلبانه و بدون اجبار است.

,

وی با اشاره به کمبود بودجه افزود: دولت بودجه و توان کافی برای احداث و بازسازی فضاهای آموزشی مورد نیاز را ندارد و خیران برای ساخت و مرمت مدارس بازوان دولت هستند.

,

منصوری بیان کرد: همانطور که در قرآن به انفاق و برکاتش اشاره شده است، خیران مدرسه ساز، ثمره و برکت این عمل خیر  را در زندگی خود می بینند زیرا اقدام آنان در تقویت تعلیم و تریبت جامعه موثر است.

,

وی با اشاره به بعضی تخریب ها و کارشکنی ها ادامه داد: مردم مشکلات بسیاری دارند و لازم است که با اتحاد برای حل مشکلات تلاش کنیم و فضای جامعه را آرام کنیم.

,

این نماینده مجلس اظهار کرد: در این ۱۴ ماه نمایندگی شاهد تخریب و اتهامات بودم که در گفت‌وگوی تلویزیونی امشب در شبکه آفتاب بخشی از ناگفته‌های خود را می گویم.

,

وی افزود: مردم مخالف برخوردهای مغرضانه هستند، اعمال و رفتار هر کسی در محضر خدای تعالی به یکسان قضاوت می شود.

,

مجمع خیران مدرسه ساز ساوه

, مجمع خیران مدرسه ساز ساوه,

مدرسه‌سازی خیران صدقه جاریه است

, مدرسه‌سازی خیران صدقه جاریه است, مدرسه‌سازی خیران صدقه جاریه است,

سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه گفت: مدرسه‌سازی خیران صدقه جاریه و ذخیره اخروی آنها است زیرا تا زمانیکه دانش آموزان در آن مدرسه تحصیل می کنند برای خیران، حسنه ثبت می شود.

,

وی افزود: کار خیر توفیقی است که خیران از آن بهره مند شدند و انسان باید برای آباد شدن آخرتش از جان و مالش بگذرد.

,

حسینی بیان کرد: فساد موجود در جامعه، حاصل عدم تعلیم و تربیت صحیح و کارآمد است و خیران ذر ایجاد فضایی مناسب برای تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان نقش دارند.

,

مجمع خیران مدرسه ساز ساوه

, مجمع خیران مدرسه ساز ساوه,

 هیئت مدیره جدید به دنبال جذب بیشتر خیرین به منظور تامین فضاهای آموزشی لازم

, هیئت مدیره جدید به دنبال جذب بیشتر خیرین به منظور تامین فضاهای آموزشی لازم, هیئت مدیره جدید به دنبال جذب بیشتر خیرین به منظور تامین فضاهای آموزشی لازم,

عبداله سالمی عضور مجمع خیرین مدرسه ساز ساوه و مدیر اسبق آموزش و پرورش نیز گفت: در سه سال اخیر خیرین ساوجی برای ساخت و مرمت مدارس این شهرستان ۳۳ میلیارد تومان متعهد شدند که با میزان تعهد خیران مدرسه ساز یک استان برابری می کند.

,

وی افزود: بالغ بر ۵۰ هزار دانش آموز در ساوه تحصیل می کنند که این تعداد به دلیل مهاجرت روز افزون به این شهرستان، رشد فزاینده ای دارد. بدون کمک خیرین مدارس ما سه شیفت شده بود.

,

سالمی جذب بیشتر خیرین به منظور تامین فضاهای آموزشی لازم را از برنامه های هیئت مدیره مجمع در دوره جدید عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه