اخبار داغ

مدیرآموزش و پرورش شازند:

سوگواره «احلی من العسل» در شازند برگزار می‌شود

سوگواره «احلی من العسل» در شازند برگزار می‌شود
مدیرآموزش و پرورش شازندگفت: سوگواره «احلی من العسل» همزمان با سراسر کشور در شهرستان شازند با حضور ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان در دبیرستان علامه حلی شازند برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال‌آبادی مدیر آموزش‌وپرورش شازند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شازند ما درخصوص برگزاری سوگواره «احلی من العسل» گفت: آشنا کردن نوجوانان با شهید نوجوان کربلا حضرت قاسم بن الحسن(ع) به عنوان الگو و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت طلبی، جوانمردی، ولایتمداری و مبارزه با ظلم و ظالم از مهمترین اهداف برگزاری این سوگواره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما ,

وی افزود: این همایش هر سال در ایام محرم به مناسبت شهادت حضرت قاسم(ع) با حضور دانش آموزان پسر برگزار می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش شازند بیان کرد: برگزاری این همایش و برنامه‌های مختلف در ایام محرم فرصتی است تا دانش آموزان با قیام امام حسین(ع) و نقش یاران باوفای سرور و سالار شهیدان و فرهنگ دینی و اسلامی بیشتر آشنا شوند.

,

, ,

 

,

کمال آبادی عنوان کرد: خانواده‌ها از ایام ماه محرم که فرصت طلایی محسوب می‌شود باید به نحو احسن استفاده کرده و در کنار متولیان مدرسه، دانش‌آموزان را با فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین(ع) آشنا کنند.

,

وی یادآور شد: سوگواره «احلی من العسل» همزمان با سراسر کشور در ششم محرم و در پاسداشت مقام والای حضرت قاسم ابن الحسن(ع) برگزار می شود که در شهرستان شازند نیز به اجرا درخواهد آمد.

,

مدیرآموزش و پرورش شازند خاطرنشان کرد: این سوگواره با حضور ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان در دبیرستان علامه حلی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه