اخبار داغ

برپایی نمایشگاه نقاشی" الف تا ی" در نگارخانه باران شهرستان قاین+تصاویر

برپایی نمایشگاه نقاشی" الف تا ی" در نگارخانه باران شهرستان قاین+تصاویر
نمایشگاه نقاشی "الف تا ی "به همت موسسه فرهنگی و هنری طنین فردای قاینات و آموزشگاههای آزاد هنرهای تجسمی سارنگ و نقطه در نگارخانه باران شهرستان قاین گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، نمایشگاه نقاشی با عنوان" الف تا ی" به همت آموزشگاههای آزاد هنرهای تجسمی نقطه و سارنگ و موسسه فرهنگی و هنری طنین فردای قاینات با حضور میرزنگویی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاینات در نگارخانه باران گشایش یافت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

میرزنگویی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ضمن تقدیر از همکاری محمد رزوینی مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نقطه ، ملیحه یعقوبی مدیر مسئول آموزشگاه آزاد سارنگ و جواد رزوینی مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری طنین فردای قاینات و هانیه برات پور مدرس نقاشی کودکان و نوجوانان در برگزاری این نمایشگاه  گفت : در نمایشگاه نقاشی الف تا ی ٣١ اثر طراحی و نقاشی از هنرجویان کودک و نوجوان ترم تابستان دو آموزشگاه آزاد نقطه و سارنگ ارائه شده که ٢٠ اثر نقاشی با تکنیک رنگ و روغن ، آبرنگ ، اکرلیک و١١ اثرطراحی است .

,

این نمایشگاه از ٢٨ الی ٣٠ شهریور در نگارخانه باران مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین واقع در میدان امام (ره ) شهرستان قاین برای بازدید عموم دایر است .

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه