اخبار داغ

رئیس بیمارستان امام خمینی خبر داد

خدمات دهی رایگان به ۱۶ بیمار سرطانی توسط بیمارستان امام خمینی زابل

خدمات دهی رایگان به ۱۶ بیمار سرطانی توسط بیمارستان امام خمینی زابل
رئیس بیمارستان امام خمینی زابل از خدمات دهی رایگان به ۱۶ بیمار سرطانی توسط مرکز بیماری های خلص این بیمارستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی دروهی رییس بیمارستان امام خمینی (ره) زابل در خصوص بخش شیمی درمانی مرکز بیماریهای خاص در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت:بخش شیمی درمانی مرکز بیماری های خاص بیمارستان امام خمینی (ره)زابل در آذر ماه سال ٩٥ افتتاح شد و در حال حاضر ١٦ بیمار پذیرش کرده و تشکیل پرونده داده است.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) زابل افزود: این مرکز دو روز در هفته (٢شنبه و ٣ شنبه ) آماده ی انجام خدمات و پذیرش بیماران می باشد.

دکتر دروهی اضافه کرد: از خدمات ارائه شده در این بخش می توان به انجام رایگان شیمی درمانی و آموزش های لازم پرستاری در خصوص خود مراقبتی ها و عوارض داروها نام برد.

وی ادامه داد: بیماران پذیرش شده در این مرکز شامل دو نفر سرطان کولون، دو نفر سرطان ریه، هفت سرطان سینه و یک سرطان بیضه می باشد.

دروهی خاطر نشان کرد: ٦ نفر از بیماران تاکنون پس از اتمام دوره ی شیمی درمانی به بیمارستان های مرکز استان جهت ادامه روند درمان (مثل رادیوتراپی) معرفی شده اند.

دکتر دروهی تصریح کرد: خدمات ارائه شده به بیماران شامل شیمی درمانی سرپایی بزرگسالان واطفال، تزریق سرپایی سرمهای خوراکی، تزریق خون و فراورده های خونی، انجام الکترو کاردیو گرافی، پانسمانها و تزریقات ساده سرپایی می باشد و تمامی خدمات ذکر شده به صورت رایگان می باشد.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه