اخبار داغ

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس:

دولت به جای تغییر استاندار از او حمایت کند/ تغییرات مداوم به نفع استان نیست

دولت به جای تغییر استاندار از او حمایت کند/ تغییرات مداوم به نفع استان نیست
نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت و مجلس از استاندار فعلی حمایت کنند و هماهنگی مناسبی در مدیریت استان به وجود آورند این به مصلحت نزدیک‌تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با صبح توس، در رابطه با تغییر استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: هر تغییری که بخواهد در استان اتفاق بیفتد باید اهدافی داشته باشد که به چه دلیل استاندار دیگری جایگزین استاندار فعلی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,

 

,

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر تغییر استاندار به خاطر اختلاف سلیقه سیاسی باشد به مصلحت نیست و این تغییرات پیاپی به نفع استان خراسان رضوی نیست.

,

 

,

وی با بیان اینکه آیا عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال، عملکرد قابل قبول جامعه است، ادامه داد: دولت قرار بود قریب 20 میلیون فرصت شغلی ایجاد کند که از این تعداد سهم خراسان رضوی را اگر بخواهیم لحاظ کنیم، حدود 80 تا 90 هزار فرصت شغلی در سال جاری در خراسان رضوی اجرا شود. حال باید پرسید آیا چنین روندی اجرا شده است؟ پاسخ بنده منفی است.

,

 

,

آرین‌منش با طرح این پرسش که آیا دولت به دنبال این است که با تغییر استاندار چنین اهدافی را محقق کند، اضافه کرد: باز هم بعید می‌دانم چنین کاری محقق می‌شود و دولت با تغییر استاندار بتواند مشکلات استان را حل کند.

,

 

,

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر تغییری یک تبعاتی دارد، خاطرنشان کرد: در کشور ما زمانی که مدیران عالی دستگاه‌ها تغییر می‌کنند به تبع آن مدیران میانی بسیاری هم جا‌به‌جا شده و جای خود را به افراد جدید می‌دهند که این تغییرات مداوم آسیب‌های بسیاری به کشور وارد می‌کند.

,

 

,

وی بیان کرد: اگر دولت و مجلس از استاندار فعلی حمایت کنند و هماهنگی مناسبی در مدیریت استان به وجود آورند این به مصلحت نزدیک‌تر است و تغییر استاندار کار به جایی نمی‌برد.

,

 

,

آرین‌منش یادآور شد: بنده تا آنجا که شنیده‌ام نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و سایر مسئولان عالی با ادامه کار استاندار خراسان رضوی مشکلی ندارند و رضایت نسبی در این رابطه وجود دارد.

,

 

,

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: انتظار داریم دولت با تصمیمات خود مسئله‌ای برای استان به وجود نیاورد و به فکر رونق اقتصادی و حل مشکل بیکاری باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه