اخبار داغ

مدیر مسئول روزنامه کیهان:

پذیرش قطعنامه به معنی پایان جنگ نیست

پذیرش قطعنامه به معنی پایان جنگ نیست
مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک گفت: رئیس‌جمهور فرانسه در ملاقات با رئیس‌جمهور ایران سخن از مکمل برجام به میان آورده است. برجام چه گُلی بر سر ما زد که حالا به فکر مکمل آن باشیم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در همایش «دفاع همچنان باقیست» که در اراک برگزارشد، درگیری نظام اسلامی و نظام سلطه را ماهوی عنوان کرد و گفت: آن چیزی که معمولاً مطرح می‌کنند که شما فلان جا تنش آفریدید و ایجاد رعب و وحشت کردید، همه این‌ها افسانه است چراکه این داستان پرماجرا دقیقاً از آنجا شروع شد که اسلام ناب را به برکت امام راحل و همت توده‌های مردم بر کرسی حاکمیت نشاندیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

نسخه انقلاب اسلامی از قبل در میان مردم بوده است

, نسخه انقلاب اسلامی از قبل در میان مردم بوده است, نسخه انقلاب اسلامی از قبل در میان مردم بوده است,

وی افزود: یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی و سایر انقلاب‌ها در این است که نسخه این انقلاب از قبل در میان مردم بوده است اما عملی نمی‌شد، اما در سایر انقلاب‌ها همچون انقلاب مارکسیستی روسیه نسخه دست حاکمان بوده و مردم چیزی نمی‌دانستند اما در اسلام این‌چنین نیست.

,

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: ایدئولوژی انقلاب و مکتب اسلام ناب از قبل در میان مردم بود، فلذا برایشان غریبه نبود و به قول استاد مطهری وقتی حضرت اما(ره) ندای انقلاب را طنین انداز کردند مردم این ندا را در دلشان آشنا یافتند.

,

شریعتمداری با اشاره به ویژگی اسلام ناب گفت: اسلام ناب ظلم‌ستیز است، اسلامی که ظلم‌ستیز نباشد اسلام نیست و به تعبیری، اسلام آمریکایی است که همه ویژگی‌های ظاهری اسلام ناب را دارد که نمونه‌اش سعودی‌ها و شیعه انگلیسی و انجمن حجتیه هستند.

,

وی با تأکید بر تقابل اسلام و نظام سلطه افزود: وقتی ندای ظلم‌ستیزی بلند می‌کنید و وارد عمل می‌شوید اولین اتفاق آن است که ظالمان، مرفهان بی‌درد و زالوصفتان در مقابل شما قد علم می‌کنند لذا این دو ماهیت با هم درگیرند و این درگیری زمانی تمام می‌شود که ما از نسخه اسلام ناب دست‌ برداریم یا اینکه نظام سلطه از خوی سلطه گری خود کنار بیایید.

,

پذیرش قطعنامه به معنی پایان جنگ نیست

, پذیرش قطعنامه به معنی پایان جنگ نیست, پذیرش قطعنامه به معنی پایان جنگ نیست,

شریعتمداری گفت: تا زمانی که ما بر اسلام تکیه‌ داریم نظام سلطه در مقابل ماست، جنگ تحمیلی فقط یک مورد از این درگیری بود اما بعد از جنگ درگیری تمام نشده است، پذیرش قطعنامه به معنی پایان جنگ نیست، بلکه پذیرش قطعنامه به معنی پذیرش عبور از میدان جنگ است و این تقابل در عرصه‌های مختلف ادامه دارد.

,

دشمن از درگیری نظامی به جد ناامید است

, دشمن از درگیری نظامی به جد ناامید است, دشمن از درگیری نظامی به جد ناامید است,

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه مسئله هسته‌ای یک بهانه است ادامه داد: قطعاً نمی‌توانند گزینه نظامی را استفاده کنند، دشمن از درگیری نظامی به جد نا امید است، اینکه گفته می‌شود گزینه نظامی روی میز است یک ادعای واهی است؛ یک‌بار غرب گزینه نظامی را در جنگ تحمیلی در مقابل ما به میدان آورد، آن‌هایی که آن روزها را ندیده‌اند این تهدیدها را بحران تلقی می‌کنند، یک‌بار در دفاع مقدس درحالی‌که آمریکا در اوج اقتدار و ما در ضعف بودیم با یک دنیا روبرو و پیروز شدیم.

,

برجام چه گُلی به سر ما زد که حالا به دنبال مکملش باشیم

, برجام چه گُلی به سر ما زد که حالا به دنبال مکملش باشیم, برجام چه گُلی به سر ما زد که حالا به دنبال مکملش باشیم,

شریعتمداری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک گفت: رئیس‌جمهور فرانسه در ملاقات با رئیس‌جمهور ایران گفته است؛«ترامپ دیوانه است، در مقابل وی کار غیرمنتظره‌ای نکنید، در آینده درباره مکمل برجام صحبت می‌کنیم» باید گفت برجام چه گُلی به سر ما زد که حالا به فکر مکمل آن باشیم؟

,

وی یکی از مؤلفه‌های اقتدار را همراهی ملت با دولت و نظام عنوان کرد و افزود: شما دست بزن اصلی در منطقه‌اید، مشکل آمریکایی‌ها با مسئله هسته‌ای نیست مشکل آن‌ها اقتدار روزافزون شماست.

,

برجام الگوی خوبی است، البته برای آمریکا

, برجام الگوی خوبی است، البته برای آمریکا, برجام الگوی خوبی است، البته برای آمریکا,

شریعتمداری با اشاره مسئله برجام ادامه داد: مکمل برجام و برجام های مختلف بی‌معنی است، گفته می‌شود برجام الگوی خوبی است، البته برای آمریکا، ما فقط امتیاز دادیم، می‌گویند تحریم فلزات گران‌بها برداشته‌شده، مگر ما به دنبال این بودیم؟ برجام باید مساوی با لغو همه تحریم‌ها باشد و هدف این بود، مگر نمی‌گفتند آب خوردن مردم هم به تحریم‌ها بستگی دارد، حالا که رأی تان را گرفتید، مردم را از سایه جنگ نترسانید، کدام سایه جنگ؟!

,

در شرایط خطیری هستیم نه خطرناک

, در شرایط خطیری هستیم نه خطرناک, در شرایط خطیری هستیم نه خطرناک,

وی با اشاره به اینکه تهدیدهای کنونی واقعاً آبکی و پوچ هستند افزود: ما در شرایط خطیری هستیم نه خطرناک، ما در حال عبور از یک عقبه هستیم که شیبی تند دارد اما در فرای آن راه فراخ است.

,

نفوذی‌های امروز پیشنهاد‌ات دشمن را برای شما می‌آورند

, نفوذی‌های امروز پیشنهاد‌ات دشمن را برای شما می‌آورند, نفوذی‌های امروز پیشنهاد‌ات دشمن را برای شما می‌آورند,

شریعتمداری به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذی‌های گذشته اطلاعات شما را به دشمن می‌دادند و نفوذی‌های امروز پیشنهاد‌ات دشمن را برای شما می‌آورند. حضرت آقا فرمودند؛«هدف نهایی، نفوذ در کانون‌های تصمیم‌ساز و تصمیم گیر است.» در هر جنگی سعی می‌شود اصلی‌ترین کانون طرف مقابل گرفته شود، آیا آمریکا نباید سعی کند اقتدار و کانون‌های قدرت را از ما بگیرد، با زور اسلحه که نمی‌تواند پس اینجاست که راه‌های دیگری از جمله جنگ نرم پیش کشیده می‌شود.

,

آتش به اختیار، یک فراخوان است

, آتش به اختیار، یک فراخوان است, آتش به اختیار، یک فراخوان است,

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به مفهوم آتش به اختیار ادامه داد: آتش به اختیار یک فراخوان است، یعنی پایتان را از روی ترمز بردارید، دائم ترمز نکنید، نقشه روشن است. فریب پرحرفی‌ها و وارونه نمایی‌ها را نخورید، دشمن با پرچم مشخص خود نمی‌آید، از مطالبات خود دست نکشید و مطرح کنید، حرکت‌ها را با نقشه راه بسنجید هر جا زاویه زیاد شد بدانید دیگر خطا نیست، خبط است.

,

وی با اشاره به وضعیت نابسامان صنعت افزود: گفته می‌شد حتی اگر تمام توانمان را بکار بگیریم می‌توانیم آبگوشت بزباش و قورمه‌سبزی درست کنیم. بسیار خوب شما بروید دنبال همان، کارگران چه گناهی دارند؟ چرا باید عده‌ای در این موقعیت حقوق نجومی بگیرند و بعد از مدتی گفته شود این حقوق‌ها قانونی بوده است؟

,

برجام همه‌ چیز عده ای در داخل کشور است

, برجام همه‌ چیز عده ای در داخل کشور است, برجام همه‌ چیز عده ای در داخل کشور است,

شریعتمداری با تأکید به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: حرکتی بکنید. یعنی چه که آمریکا هم از برجام خارج شود ما خارج نمی‌شویم؟ از اول هم عرض کردیم عده‌ای برجام همه‌چیزشان است، توافق بکنید ولی با اقتدار. کسی با توافق مقتدارنه مخالف نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه