اخبار داغ

مدیر کمیته امداد بجستان خبرداد:

کمک 350 میلیون ریالی مردم بجستان در جشن عاطفه‌ها

کمک 350 میلیون ریالی مردم بجستان در جشن عاطفه‌ها
مدیر کمیته امداد بجستان گفت: جشن عاطفه‌های سال 96 در دو روز برگزار شد که طی این روزها مردم بجستان 350 میلیون ریال برای 244 دانش‌آموز و 32 دانشجو تحت پوشش این نهاد کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بجستان صبح امروز در گفت‌وگو با  بجستان‌نیوز ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری جشن عاطفه‌ها در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: تعداد 244 دانش‌آموز و 32 دانشجو از خدمات فرهنگی شامل نوشت افزا، پرداخت هزینه تحصیلی و دانشگاهی، پرداخت وام قرض‌الحسنه، برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی تفریحی و زیارات اماکن مذهبی کشورمان را جهت دانش آموزان و دانشجویان یادآور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

سید کاظم حسینی  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن ماه خون و قیام گزارشی از خدمات فرهنگی این نهاد ارائه و اذعان کرد: در سال تحصیلی گذشته مبلغ 425 میلیون ریال در جهت تقویت و ارتقا شاخص‌های فرهنگی و دینی و مذهبی خانواده‌ها و دانش آموزان پرداخت شد.

,

 

,

حسینی با تقدیر و تشکر از نیکوکاران و خیرین شهرستان در جشن عاطفه‌های سال 96 که در روزهای 23 و 24 شهریور برگزار شد عنوان کرد: جشن عاطفه‌ها در مرحله دوم در 19 مهرماه در سطح مدارس با نواختن زنگ عاطفه‌ها ادامه خواهد یافت.

,

 

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان از جمع‌آوری مبلغ 350 میلیون ریال در قالب نوشت افزا، کیف و کفش در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیر کمیته امداد از نیکوکاران شهرستان در جهت کمک به نیازمندان و به‌ویژه دانش آموزان نیازمند آمادگی این نهاد را جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی اعلام کرد.

,

 

,

انتهای پیام/
 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه