اخبار داغ

با حضور معاون استاندار اصفهان؛

سکان شهرداری تیران و عسگران در دست شهرداران جدید قرار گرفت+ تصاویر

سکان شهرداری تیران و عسگران در دست شهرداران جدید قرار گرفت+ تصاویر
در مراسم تودیع و معارفه شهرداران پیمان شکرزاده به عنوان شهردار جدید تیران و داوود گودرزی به عنوان شهردار جدید عسگران معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ مراسم معارفه شهرداران تیران و عسگران عصر امروز با حضور معاون امور عمرانی استاندار اصفهان، مسئولان و مردم شهرستان در سالن اجتماعات فرماندار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمدرضا احتشام زاده، پیمان شکرزاده به عنوان شهردار جدید تیران معرفی شد هم چنین ضمن تقدیر از زحمات چهارساله حسین علی محمدی، داوود گودرزی به عنوان شهردار جدید عسگران معارفه شد.

,

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان در این مراسم گفت: تاکنون ۸۵ شهردار پیشنهادی شهرهای استان اصفهان به استانداری معرفی شده اند که مراحل صدور حکم آن ها در حال پیگیری است.
محمدعلی طرفه افزود: معرفی ۴۵ شهردار شهرهای استان تاکنون انجام شده و همچنین فرآینده انتخاب و انتصاب و ابقای شهرداران در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرها نسبت به دوره قبل سرعت بیشتری داشته است.
وی همچنین با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام در شهرها گفت: پروژه های نیمه تمام که از دوره های قبل مانده باید تکمیل شود زیرا تکمیل نشدن پروژه ها منجر به از بین رفتن زحمات گذشته پروژه شده و بودجه شهر را از بین می رود.

,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه