اخبار داغ

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین اعلام کرد :

دلیل کاهش مددجویان بازمانده از تحصیل

دلیل کاهش مددجویان بازمانده از تحصیل
علت کاهش تعداد مددجویان بازمانده از تحصیل پرداخت هزینه‌ها توسط کمیته امداد است بر همین اساس بی سوادی در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین گزارشی از عملکردسوادآموزی مددجویان تحت حمایت ارائه کرد.

سلیمان آقایی رنجبر،سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین با بیان اینکه  یکی از مهم ترین دغدغه های این نهاد، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و با سواد شدن مددجویان است،گفت: اجرای طرح محو بی سوادی مددجویان کمیته امداد با همکاری نهضت سواد آموزی برای گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال انجام می شود.

وی با اشاره به شناسایی ۸۰ مددجوی بی سواد در کمیته امداد شهرستان ورامین در سال گذشته،  افزود: از این تعداد ۲۰  مددجو آموزش پذیر بودند که با شرکت در دوره های آموزشی سواد آموزی، شش نفر از این تعداد در پنج  ماهه نخست امسال موفق به دریافت کارنامه قبولی شده اند  و به زودی اسامی ۳۰  نفر از مددجویان ۱۰ تا ۴۹ سال بیسواد و کم سواد برای بررسی وضعیت سوادآموزی و ادامه تحصیل به نهضت سوادآموزی معرفی می شود.

آقایی رنجبر بیان کرد:  با حضور رئیس نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان ورامین گواهینامه های شش نفر از سوادآموزان تحت حمایت کمیته امداد ورامین اعطا شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد که مراحل سوادآموزی را سپری کنند مورد تجلیل قرار می‌گیرند ادامه داد: اعزام این افراد به اردوهای سراسری و منطقه‌ای از جمله اقدامات مناسب برای این گروه از مددجویان تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کمیته امداد بی‌سوادی در میان مددجویان این نهاد حمایتی به‌طور کامل ریشه‌کن می‌شود، گفت: علت کاهش بازماندگان از تحصیل این است که کمیته امداد هزینه‌های تحصیل مددجویان را تقبل کرده است بر همین اساس است که بی سوادی در کمیته امداد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه