اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان خبر داد:

جشن غنچه ها در مراکز پیش دبستانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

جشن غنچه ها در مراکز پیش دبستانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری گفت: جشن غنچه ها با شرکت بیش از 15 هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ،"فرج الله اعرابی " معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری   اظهارکرد: جشن غنچه ها با هدف آشنایی بیشتر نوآموزان دوره پیش دبستانی با مربیان و فضای آموزشی  برگزار می شود و در همین راستا از کلیه مدیران مراکز پیش دبستانی و مربیان انتظار داریم که یک فضای با نشاط برای اولین تجربه حضور نوآموزان در مراکز  پیش دبستانی فراهم نمایند.
 
اعرابی اضافه کرد: محتوای مورد نیاز نوآموزان دوره ی پیش دبستانی در دو سرفصل فعالیتهای یاددهی و یادگیری  و انس باقرآن کریم توسط کمیته ی تولید محتوای پیش دبستانی استان تهیه و به تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی رسیده است که در ابتدای سال تحصیلی جاری در اختیار کلیه نوآموزان قرار می گیرد.
 
وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان پیش دبستانی، تهیه و توزیع بیش از 300 کیت آموزشی دوره ی پیش دبستانی برای مناطق محروم، تهیه راهنمای مربیان، تهیه و توزیع دفاتر کلاسی، تولید محتوای آموزشی برای اولیاء نوآموزان از دیگر فعالیت های معاونت آموزش ابتدایی استان همزمان با سال تحصیلی جدید می باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه