اخبار داغ

نماینده سابق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

کمک 2 میلیارد ریالی مقام معظم رهبری به پروژه های عمرانی روستای «بلغور» کلات

کمک 2 میلیارد ریالی مقام معظم رهبری به پروژه های عمرانی روستای «بلغور» کلات
نماینده سابق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مجموعا دو میلیارد و 150 میلیون ریال با عنایت مقام معظم رهبری و سپاه امام رضا (ع) برای سه پروژه به این روستا کمک شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد کدخدایی، نماینده سابق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم یابود شهدای روستای بلغور کلات در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به گرامیداشت روز مباهله، اظهار کرد: شهدا با پیام علما پا به میدان نهادند و با قلم علما، خون شهدا ارزش پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ضمن تشکر از سردار فضلی به دلیل حضور در این یادبود، بیان کرد: بنای با شکوه حسینیه سید الشهداء روستا با هدیه مقام معظم رهبری به روستا ساخته شد و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

,

نماینده سابق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: به فضل خدا مردم روستا همانند سابق، ولایتمداری و عشق خود را به خاندان اهل بیت در این بنای مقدس در مراسمات مختلف به منسه ظهور خواهند گذاشت.

,

حجت الاسلام کدخدایی ابراز کرد: کار ساخت این بنا با ابلاغ رهبر معظم انقلاب به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اعتبار بالغ بر ۶۰۰میلیون ریال شروع شد و در پی آن موسسه نصر و قرب قائم به ساخت و تکمیل حسینه کمک کردند.

,

نماینده سابق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: طراحی اولیه حسینه به دست مهندسی سپاه امام رضا(ع) انجام شد که نظارت آن نیز به دست همین دوستان صورت گرفت.

,

وی بیان کرد: دومین مرحمتی حضرت آقا به روستا، پروژه آبرسانی که حدود سه سالی است، با وجود لوله گذاری به دلیل نبود پمپ آب و دستگاه کلرزنی به بهره برداری نرسیده است تا مردم آب آشامیدنی و بهداشتی مستمر داشته باشند و برای این مهم نیز مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تخصیص اعتبار صورت گرفت و امید داریم این پروژه نیز با کمک موسسه قرب قائم نیز هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

,

حجت الاسلام کدخدایی خاطرنشان کرد: به عنوان سومین پروژه مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به سیل بند روستا نیز با عنایت مقام معظم رهبری و کمک معاونت مهندسی سپاه امام رضا(ع) به روستا اختصاص یافت که در اثر این هزینه، سیل بند روستا که سال گذشته در اثر سیل تخریب شده بود مجدد احیاء شد و خطر اولین سیل سال جاری را نیز بر طرف کرد.

,

نماینده سابق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: مجموعا دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال با عنایت مقام معظم رهبری و سپاه امام رضا (ع) برای سه پروژه به این روستا کمک شده است و سپاه دست مردم را طی این سال‌ها گرفته است و به همین خار چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

,

وی یاد آور شد: به دستور مقام معظم رهبری، سپاه در ۱۴ استان کشور به انجام پروژه‌های عمرانی در روستاهای نمونه، سازندگی انجام می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه