اخبار داغ

امیر قطر خواستار مذاکره بین ایران و کشورهای عرب خلیج فارس شد

امیر قطر خواستار مذاکره بین ایران و کشورهای عرب خلیج فارس شد
تمیم بن حمد در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل گفت: برای حفظ وحدت و امنیت خلیج فارس بار دیگر درخواست گفتگوهای سازنده بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایران می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ خبرگزاری "اسپوتنیک" نوشت: تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در اجلاس سالانه سران کشورها در سازمان ملل خواستار مذاکرات سازنده بین ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

تمیم بن حمد در سخنرانی دوره 72 مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: برای حفظ وحدت و امنیت خلیج فارس، بار دیگر درخواست گفتگوهای سازنده بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایران می کنیم.

,

وی در خصوص بحران خلیج فارس افزود: بار دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را به گفتگوهایی بدون پیش شرط برای رسیدن به راه حل دعوت می کنم. امیر قطر از تلاش های امیر کویت برای خروج از این بحران قدردانی کرد.

,

وی در ادامه سخنرانی خود تصریح کرد: کشورم با محاصره ظالمانه و مستمر کشورهای همسایه روبرو شده است. هدف از این محاصره، نابودی قطر، اقتصاد و به زانو درآوردن آن است. کشورهایی که این محاصره را بر قطر تحمیل کردند، در امور داخلی بسیاری از کشورها دخالت می کنند و کشورهایی را به تروریسظم متهم می کنند که با آنها مخالفت کنند. اینها با رفتار خود به جنگ علیه تروریسم آسیب می رسانند. آیا از بین بردن ثبات در یک کشور دارای حاکمیت، یکی از تعریف های تروریسم نیست؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه