اخبار داغ

همایش شیرخوارگان حسینی در۱۰ نقطه میاندوآب برگزار می شود

همایش شیرخوارگان حسینی در۱۰ نقطه میاندوآب برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب و بیش از ۱۰ نقطه این شهرستان در مساجد و حسینیه ها برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عادل نجفیان در گفتگو با خبرنگار زرین خبر  اظهار کرد: همزمان با نخستین روزو جمعه ماه محرم الحرام  و همگام با برگزاری همایش روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) در سرتاسر جهان و کشور، همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی و مساجد میاندوآب برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه این همایش در بیش از ۱۰ نقطه شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود، افزود: این همایش معنوی از ساعت ۷/۳۰ دقیقه صبح  روز جمعه این هفته مصادف با ۳۱ شهریور ماه و روز اول ماه محرم الحرام در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

,

نجفیان تصریح کرد: علاوه بر مصلی امام خمینی(ره)، زیارتگاه حضرت عباس(ع)، مسجد سیرجانی و نزدیک به ۱۰ نقطه دیگر شهری و روستایی نیز میزبان شیرخوارگان حسینی می شوند و مادران می توانند به همراه طفل های خود در این مراسم شرکت کنند.

,

وی گفت: این همایش علاوه بر شهر میاندوآب، در شهرهای چهاربرج و باروق و دهستان بکتاش و نیز برخی روستاهای تابعه بخش مرکزی و بخش های مرحمت آباد و باروق نیز برگزار می شود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلی، مساجد و حسینیه ها همراه با مراسم سخنرانی و مداحی خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه