اخبار داغ

پس از انسداد مسیر دوربرگردان بیمارستان امیرالمومنین (ع)زابل؛

دوربرگردان مرگ در زابل همچنان جان می گیرد/ ۱۵ تصادف منجر به فوت بر اساس بی برنامگی مسئولین

دوربرگردان مرگ در زابل همچنان جان می گیرد/ ۱۵ تصادف منجر به فوت بر اساس بی برنامگی مسئولین
پس از مسدود کردن دوربرگردان بلوار شهید نوری که در نزدیکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل قرار داشت اعتراض هایی در سطح شهرستان زابل به گوش رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ طبق گفته کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) دوربرگردان مسدود شده در جای مناسبی قرار گرفته و رضایت همگان را نیز به جهت نزدیک بودن به شهر و بیمارستان فراهم کرده است.

وضعیت دوربرگردان مورد بازبینی شورای ترافیک قرار گیرد

مدیر داخلی بیمارستان امیرالمومنین زابل به خبرنگار اوشیدا؛ گفت: ازسوی شورای ترافیک شهرستان زابل مسیر دوربرگردان کنار بیمارستان امیرالمومنین مسدود و دوربرگردان نزدیک پل نهراب را مورداستفاده قرارداده اند که موجبات نارضایتی بسیاری از مردم و کارکنان بیمارستان که بیشتر آن ها کارمند خانم می باشند را فراهم کرده است.

هادی ارباب با بیان اینکه ترددهای این مسیر شامل عیادت کنندگان، بیماران، پزشکان متخصص و مجریان پروژه های در دست اقدام می باشد، افزود: روزانه به طور میانگین حدود ۶ هزار تردد در این مسیر از بیمارستان و بالعکس انجام می شود.

ارباب بیان کرد: مسدود کردن دوربرگردان سبب ایجاد عدم امنیت در هنگام تردد در شب برای پرسنل خانم و موجبات سلب اعتماد و آرامش روحی و روانی شده که این موضوع مبین بازنگری مجدد شورای ترافیک در این زمینه است تا با کار کارشناسی شده از سوی مراجع ذی صلاح و رعایت تمامی جوانب در این مسیر، از سوی مسئولین حل شود.

وی گفت: بارها با مسئولین استانی و شهری در این خصوص گفتگو شده است ولی کمترین نتیجه حاصل شده و امیدواریم در این باره در روزهای آینده تصمیمات قابل قبولی گرفته شود تا حداقل خواسته های مردم و کارکنان خدوم و زحمتکش بیمارستان از سوی مسئولین محقق شود.

هرروزه بر تعداد خودروهای متخلف افزوده می شود

سنجرانی یکی از اهالی شهرستان زابل نیز به خبرنگار اوشیدا گفت: با توجه به انسداد بریدگی بیمارستان امیرالمومنین(ع)زابل، هر روز بر تعداد خودروهایی که به صورت خلاف تردد افزوده می شود.

سنجرانی تاکید کرد: از مسولان مربوطه تقاضا می شود به فکر راه اساسی باشند و با جان انسان ها بازی نکنند.

دوربرگران شهید نوری عامل ۱۵ تصادف منجر به فوت

فرماندار زابل عنوان کرد: متاسفانه دور برگردان شهید نوری تاکنون عامل ۱۵ تصادف منجر به فوت شده بنابراین انسداد آن کاملا منطقی و عقلایی است.

هوشنگ ناظری با بیان اینکه عده ای در خصوص مسدود شدن دور برگرادان احساسی و با نگاه غیرکارشناسی برخورد کرده اند، به خبرنگار اوشیدا گفت: کارشناسان فنی، دوربرگردان حوالی پل نهراب را استاندارد و ایمن عنوان کرده اند که در صورت پاینبدی به قوانین و مقررات رانندگی حادثه ای رخ نخواهد داد.

فرماندار زابل بیان کرد: طبق استانداردها در بیشتر شهر ها و بزرگراه های کشور برای رسیدن به دوربرگران ایمن و استاندارد باید چند کیلومتر را طی کرد و این یک موضوع کاملا عادی و طبیعی است.

ناظری ادامه داد: سازمان های شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زابل با سرعت بیشتری نسبت به آماده سازی باند کند رو بیمارستان امیرالمومنین(ع) اقدام کنند.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
, وضعیت دوربرگردان مورد بازبینی شورای ترافیک قرار گیرد,
,
, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
, هرروزه بر تعداد خودروهای متخلف افزوده می شود, هرروزه بر تعداد خودروهای متخلف افزوده می شود,
,
,
,
,
,
, دوربرگران شهید نوری عامل ۱۵ تصادف منجر به فوت, دوربرگران شهید نوری عامل ۱۵ تصادف منجر به فوت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه