اخبار داغ

عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در آق قلا به دار مجازات آویخته شد + تصاویر

عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در آق قلا به دار مجازات آویخته شد + تصاویر
صبح امروز، عامل شهادت مامور نیروی انتظامی آق قلا در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، محمد حسین نوبخت رئیس دادگستری شهرستان آق‌قلا در خصوص اعدام ا.س گفت : اجرای عدالت و برخورد با مجرمان از وظایف اصلی قوه قضاییه میباشد در همین راستا حکم جلب این مجرم سابقه دار توسط مقام محترم قضایی صادر شده و به نیروی انتظامی ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

وی افزود : با مراجعه مامورین نیروی انتظامی به محل اختفا ، مجرم با سلاح گرم به سوی مامورین تیراندازی میکند که منجر به شهادت یکی از مامورین خدوم نیروی انتظامی میشود.

,

ریس دادگستری شهرستان آق قلا در ادامه گفت: قانون در برخورد با مجرمین هیچ مصامحه ای ندارد در همین راستا امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۸ صبح مجرم در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

,

همچنین هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان در این رابطه گفت : پرونده این فرد پس از تایید حکم قصاص در دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضاییه، برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب آق‌قلا فرستاده شد.

,

گفتنی است این فرد به اتهام، زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، از سوی ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که هنگام دستگیری پنج مامور نیروی انتظامی را با اسلحه شکاری زخمی کرد که یکی از این ماموران به نام «گروهبان یکم حسین دیلم‌کتولی» بر اثر شدت جراحات وارده، به شهادت رسید.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه