اخبار داغ

معاون اداره کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان:

هجدک کرمان 8 بار لرزید

هجدک کرمان 8 بار لرزید
معاون اداره کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان گفت:تا به الان اتفاق خاصی رخ نداده است و نیروها همچنان در منطقه حضور دارند که در صورت وقوع زلزله شدید بتوانند اقدامات امدادی خود را انجام دهند همچنین تاکنون خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ صبح امروز ساعت 4 و 38 دقیقه زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر به طول جغرافیایی 57.4 شمالی و عرض جغرافیایی 30.71  شرقی در عمق 10 کیلومتری زمین  هجدک روستایی حوالی کرمان را لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

بر طبق آخرین اطلاعات ثبت شده در سایت زلزله نگاری از اولین زلزله تا به الان  هفت زمین لرزه دیگر در این محل به وقوع پیوسته است.

,

علی حسین زاده مهرابی  معاون اداره کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان  در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص زلزله رخ داده، اظهار کرد:پس از وقوع زمین لرزه نیروهای امدادی و فرمانداری را به منطقه اعزام کردیم تا وضعیت را چک کنند.

, علی حسین زاده مهرابی, معاون اداره کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان  در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص زلزله رخ داده، اظهار کرد:,

حسین زاده مهرابی خاطر نشان کرد:تا به الان اتفاق خاصی رخ نداده است و نیروها همچنان در منطقه حضور دارند که در صورت وقوع زلزله شدید بتوانند اقدامات امدادی خود را انجام دهند همچنین تاکنون خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه