اخبار داغ

دبیرشورای هیئات مذهبی شهرستان بهار گفت :

هیئات مذهبی جهت ثبت نام در انتخابات شورای هیئات مذهبی اقدام کنند

هیئات مذهبی جهت ثبت نام در انتخابات شورای هیئات مذهبی اقدام کنند
دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار از برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی خبر داد و از هیئت ها دعوت کرد که در این انتخابات شرکت فعالی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، سعید فریدی وثوق دبیرشورای هیئات مذهبی شهرستان بهار عنوان کرد: ماه محرم فرصتی ارزنده برای تبیین ارزش های والای اسلامی و واقعه کربلاست و بهره گیری از مستندات تاریخی به همراه اشعار و مضمون های محتوا می تواند در غنای هر چه بیشتر محافل عاشورایی مثمر ثمر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

وی با اشاره به شور حسینی ملت ایران ابراز داشت: تلاش بر آن است تا شور حسینی همراه با شعور حسینی نهفته در ملت ایران به قیام امام حسین(ع) ارتقا یابد تا ملت ایران در برابر دشمنان واکسینه شود چرا که به گفته امام راحل(ره) هر آنچه داریم از محرم و صفر است.

,

فریدی وثوق در ادامه با اعلام اینکه باید دسته جات حسینی عزاداری های فاخری برگزار کنند، تاکید کرد: باید در مراسم ها از عناوین غیرمستند و همچنین برخی ابزار آلات غیر متعارف استفاده نشود و سعی کنیم به روشی صحیح به عزاداری بپردازیم. البته هیئات مذهبی این شهرستان الحمدلله همواره در برپایی باشکوه محافل مذهبی پیش قدم بوده و امسال نیز به تبع آن شاهد حضور پررنگ مردم و هیئات در برنامه ها خواهیم بود.

,

وی افزود : مسئولین هیئات علاقمند می توانند جهت ثبت نام در انتخابات شورای هیئات مذهبی از 27شهریورماه لغایت 10 مهرماه ضمن رجوع به اداره تبلیغات اسلامی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه