اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه:

مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد بلا تکلیف نیست

مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد بلا تکلیف نیست
قائم مقام وزیر در استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: ساختمان این مجتمع بلاتکلیف نیست و چون در اختیار دانشگاه ارومیه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان جواد آقا زاده قائم مقام وزیر در استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در مصاحبه با برنامه آئینه از صدا و سیمای مرکز مهاباد در خصوص دانشکده پیرا پزشکی و یا مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد گفت: ساختمان این مجتمع بلاتکلیف نیست و چون در اختیار دانشگاه ارومیه بوده، دانشگاه جلسات متعددی را با وزارت علوم در حضور تقی کهوریان معاون عمرانی استاندار جهت تحویل ساختمان مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد برگزار نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

وی افزود: نتیجه حاصل شده در این نشست های سه جانبه پرداخت بدهی و تسویه حساب دانشگاه ارومیه با پیمانکار و مهندس مشاور دانشکده پیراپزشکی مهاباد و سپس تحویل این پروژه به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه می باشد تا بر اساس استاندارد های آموزشی بهداشتی درمانی ساختمان فوق را جهت پذیرش دانشجو آماده نمائیم.
آقا زاده ابراز امیداوری کرد و گفت: پس از تحویل این پروژه به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ساختمان مجتمع آموزشی عالی سلامت را به بهره برداری خواهیم رساند و فرماندار ، نماینده و امام جمعه روی این مسئله حساسیت ویژه ای دارند که علاوه پیگیری های این عزیزان، دانشگاه نیز در حال پیگیری ساختمان مجتمع عالی سلامت مهاباد می باشد.
گفتنی است ساختمان در نظر گرفته شده برای مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد که به نام ساختمان دانشکده پیراپزشکی شناخته شده، با مساحتی بالغ بر شش هزار متر مربع در بلوار پرستان این شهرستان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد واقع شده است.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه